Dochter wil opeens geen deken meer

Klinkt een beetje als "uitproberen". Zou inderdaad ook zeggen probeer het maar voor een kwartiertje dan kom ik daarna kijken hoe het gaat. Hoogstwaarschijnlijk is ze dan wel toe aan een warme douche om vervolgens lekker onder die deken te gaan slapen ?
 
Sorry, had best een drukke dag dus was er nog niet aan toe gekomen om te posten. Ik heb een kleine 30 minuten erna gekeken en, hoe kreeg ze het voor elkaar, ze sliep! Heb voor de zekerheid de verwarming toch nog licht aangezet. Toen ik er vanmorgen naar vroeg zei ze dat ze het wel wat koud vond maar niet te koud. Toch wil ik naar een andere oplossing kijken aangezien je niet weet of de temperatuur snachts opeens daalt en heb geen zin in een onderkoeld kind. ;)
 
 
[quote quote=10287065]Misschien zelf een pyjama of deken laten uitzoeken want ze moet het niet koud gaan krijgen.[/quote]
Ja, dat had ik al ingepland. Ga zo even voor een pyjama kijken met haar. Het is toch koopavond.
 
Nou we zijn in een hoop verschillende winkels geweest en mevrouw heeft een hoop gepast maar ze blijft zeggen dat het niet lekker zit. Ze weigert ook te geloven dat het misschien alleen een kwestie van wennen is. Ze vindt het beter als ik gewoon de verwarming aanhoud snachts. 
 
Terug
Bovenaan