dochtertje net 5 maanden en weer zwanger...

Hey dames,

Zijn hier ook meiden die heel snel achter elkaar kindjes hebben gekregen? Of nu weer zwanger zijn? Ik ben 5 maand geleden bevallen van mijn dochtertje. Nu ben ik er twee weken geleden achter gekomen dat ik weer zwanger ben. Niet gepland, maar zeker wel gewenst! Moet ik eerlijk bekennen dat ik zo'n korte tijd achter elkaar nooit bewust zou hebben gekozen. Ik zie dan ook aardig wat beren op de weg... En dat houd me nogal bezig. Ik vraag me af hoe je hier praktisch mee om moet gaan. Ik ben precies een maand na de geboorte van mijn dochtertje uitgerekend. Ze zullen dus ong 1 jaar en 1 maand verschillen in leeftijd.

Willen jullie svp geen reacties plaatsen dat het pittig wordt want dat weet ik... Ben een beetje op zoek naar motivatie. Hoor namelijk alleen maar vervelende verhalen...

Liefs
 
Ik heb er geen ervaring mee, maar een collega van mij is op haar zoon zijn eerste verjaardag bevallen van een tweeling! Dus 3... Wel druk maar ze vond het wel leuk en het gaat supergoed samen.

Ik denk dat je moet vertrouwen op jezelf, het komt wel goed!

Succes...

Liefs Daisy
(julimama)
 
Hey

Heb er ook geen ervaring mee, ben nu zwanger van de eerste en in november uitgerekend. Wel zeg ik altijd, mocht het lukken dan zou ik graag 2 kinderen vlak achter elkaar krijgen. Lijkt me helemaal geweldig. Ze hebben dan veel aan elkaar, kunnen samen spelen enz. Weinig leeftijdsverschil. Het lijkt me echt geweldig.

Liefs
 
Tussen mijn oudste en de tweede zit straks 14 maanden. Heel bewust voor gekozen (nou ja het was onze grote wens, want wij zijn afhankelijk van de medische malle molen) Ik zie juist geen beren op de weg, of ben erg naief hahahaha. Vroeger deden de vrouwen dat toch ook en dat ging ook allemaal. Ik vind het zelf erg leuk dat ik ze kort op elkaar mag krijgen. Hebben ze straks ook veel aan elkaar. De oudste weet straks niet beter, dan dat brusje er is. Ik ben nu 37,5 week zwanger.