dochtertje net 5 maanden en weer zwanger...

@ Suno... Alle respect voor je verhaal en super dat het zo heerlijk loopt....
dit haalt ook mijn kleine beren op de weg een beetje weg...


Hier ook zwanger en onze eerste is ook +/-17 a 18 maand als de 2e op de wereld komt.... Erg fijn zo'n verhaal! THNX
 
Ha, bij ons zit er dadelijk 18/19 maanden tussen. We gaan een dubbele wandelwagen kopen en een draagzak voor in huis. Deze week mogen oppassen op een babytje samen met onze kleine meid en dan is het toch makkelijk als de kleinste graag bij je is, je toch mobiel voor de oudste bent.
Ik denk dat overal een oplossing voorkomt, zal idd best druk zijn, maar bovenal lekker genieten!
 
Hoi,

Fijn om de positieve ervaringen met een klein leeftijdsverschil te horen. Ik krijg er echter ook wel een beetje stress van... mijn dochtertje is 8 weken en ik vermoed dat ik weer zwanger ben... We hebben al een zoontje van 2,5 en een derde kind was eigenlijk niet de bedoeling... Help! Erg bang voor de gevolgen voor mijn eigen lijf en de reacties van de buitenwereld op een leeftijdsverschil van 9 of 10 maanden... Is er niemand zo snel weer zwanger geworden?
Ga vanmiddag een test kopen!
 
Hoihoi, ik heb 3 kids, 1x 20mnd en 1x 18mnd ertussen.Wij vinden het geweldig, ze zijn alledrie stapelgek op elkaar en ik merk dat ''het steeds makkelijker wordt'' het ritme zit er bij allemaal lekker in, zelfs de jongste ''doet gewoon mee'' , heerlijk hoor.Lekker van genieten ;) Enneh, ze zijn weliswaar samen klein, maar dus ook samen groot, als je snapt wat ik bedoel. Ik merk bv dat de 2e, een jongen (nu 2jr4mnd) nu al zindelijk aant worden is....

Succes!!
 
Dank je wel voor jullie reacties. Heel fijn om alle positieve reacties en ervaringen te lezen.

@ Suno, wat jij beschrijft qua gevoelens komt mij zooo bekend voor. Ik hoop dat ik er dadelijk ook zo enorm blij voel. Ik ben nu bijna 9 weken zwanger en begin aan het idee te wennen...

@2ewonder2012, heb je inmiddels een test gedaan? Ben erg benieuwd.

Liefs
 
ey
ik lees net jou verhaal ik heb dus het zelfde met ook 5 maand geleden bevallen van mijn zoontje en ben sinds paar dagen achtergekomen dat ik weer zwanger ben
bij mij was het ook niet bewust maar wel van harte welkom
ik krijg veel te horen dat het heel zwaar gaat worden enz tussen me zoontje en deze kleine in me buik zit ook een jaar en een maand verschil ong me zoontje is 31-01-2012 geboren en nu ben ik uitgerekend op 12-2-2013

gr
 
Terug
Bovenaan