<p>Als ik moeder zou zijn, dan zou ik mijn kind gewoon overal mee naar toe nemen... Hup, geen gedoe ervan maken en lekker erop uit.</p><p>Het tegenovergestelde is zowaar aan de hand en ik vraag mij af of ik het mijzelf te lastig maak of dat ik gewoon nu teveel wil met mijn kleine meid van zeven weken.</p><p>Het is nu bijvoorbeeld schitterend weer. Ze ligt te slapen in haar bedje na haar fles. Eigenlijk wil ik naar buiten. Kan ik haar eruit halen om op stap te gaan? Normaal gesproken plan ik dit soort dingen na de middag fles, zodat ik haar niet wakker hoef te maken. Ik voel mij nu zo aan huis gekluisterd. Hoe doen jullie dat?</p><p>Tevens stoei ik nog steeds met bad & douche tijd. Wij kunnen hier geen fijn moment vinden om haar, al is het eens per week, even lekker te poedelen. Na de fles gooit ze er melk uit, als we lang wachten, slaapt ze weer. En na een bad vervolgens klaar wakker. En haar een half uur voor de fles eruit halen is alleen brullen, want dan denkt ze dat het al fles tijd is. Het badje vind ik zowieso enorm gedoe, dus gaan we de douche uitproberen. Dan moet ik wel samen met mijn vriend zijn om die eerste keren te oefenen... Iemand nog een tip?</p>