Het is soms ook allemaal zo moeilijk om het helemaal goed te doen. Bij mijn baby legde ik heb inderdaad vaak in de wandelwagen te slapen (ook omdat als hij niet wilde slapen ik hem zo in slaap kon wiegen) bij mij ging hij wel overal mee naar toe maar meer omdat ik het gewoon zo beu was om binnen te zijn. Baddertijd heb ik ook echt heel erg lastig gevonden... vond zo’n bad ook kei onpraktisch en ben zelf te klein om makkelijk bij dat badje te komen om die standaard. Dus dat werd het badje met een dun laagje water op de salontafel. Je kan gewoon nog lekker je programmaatjes kijken en hoeft het baby’tje niet zo paniekerig hoog te houden aan zijn hoofdje. En als dat allemaal niet lukt dan toch gewoon even gauw een lekker lauw washandje er overheen! Je baby kruipt nog niet en maakt zich haast nog niet vies!
komt allemaal goed!
Ik heb mijn baby vrij snel een nachtje uit logeren gegeven aan mijn moeder. Dat vond ik persoonlijk heeeeeerlijk ??! Maar dat is voor iedereen anders. Mijn zus heeft dat bijvoorbeeld pas met 2,5 jaar aangedurfd dus misschien niet een goed advies. Uiteindelijk komt het goed en komt de planning met alles vanzelf maar MY God dat was inderdaad lastig op het begin!
Ik heb mijn baby vrij snel een nachtje uit logeren gegeven aan mijn moeder. Dat vond ik persoonlijk heeeeeerlijk ??! Maar dat is voor iedereen anders. Mijn zus heeft dat bijvoorbeeld pas met 2,5 jaar aangedurfd dus misschien niet een goed advies. Uiteindelijk komt het goed en komt de planning met alles vanzelf maar MY God dat was inderdaad lastig op het begin!