Donker bloedverlies, zo geschrokken, en zo bang.

Hoi Meiden,.
Ik weet even nite goed hoe ik me voelen moet.
Ben
net naar toilet geweest, had donker bloedverlies, ook bij het afvegen,
klein beetje pijn in buurt van vagina, maar heb ik ook met me
blaasonsteking gehad.
Vanavond op de hondenschool heb ik wel even moeten rennen.
Hoop dat het daarmee heeft te maken, maar lijkt me sterk.
Heb niet echt krampen, wel gevoel dat ik vloei, maar dat is misschien maar het idee/
Ik ben hier zo van geschrokken, nou dames, en ik ben nu zo bang dat het mis gaat.
Wat nu?

Liefs

Hallo Bloemetje,

Hoeveel weken ben je nu zwanger?? Ik denk niet dat je je al teveel zorgen moet maken. Ik ben nu ruim elf weken zwanger maar in het begin van mijn zwangerschap heb ik dit 3 keer gehad. Dat was zo'n beetje rond zeven weken. Ik ging naar de wc en toen met afvegen zag ik het. Het is nooit zo erg geweest en was alleen bij het afvegen te zien, maar je schrikt je echt te pletter. Ik weet niet meer of ik het met de eerste ook gehad heb, staat me niks meer van bij. Maar goed, ik heb daarna een echo gehad (met 8w2d) en daar hebben we een kloppend hartje gezien en gehoord. Dan ben je dat meteen weer vergeten. Het feit dat het bij jou bruin is en niet helder is wel goed natuurlijk, het is oud bloed. Bij mij was het zelfs helder bloed. Je kunt ook altijd even je verloskundige bellen, die zal je vast geruststellen, heel veel vrouwen hebben er last van in het begin van de zwangerschap.

Fijne zwangerschap verder....

Liefs Natasja

Hey,

Ik snap dat je bent geschrokken, maar heb je je vk al gebeld? Doen! Zij kan je geruststellen en kan je altijd doorsturen naar een echo evt.
Succes; komt vast goed! Oud bloed is vaak geen slecht nieuws!

Groetjes Jannie

Hoi dames,
Hier ben ik weer even.
Nog steeds bloedverlies hier, niet veel maar het is er wel,
Volgens verloskundige moet ik rekening houden met een miskraam. moet niet meteen ergste denken, maar het kan wel.
ik heb met 7 weken echo gehad, nou, ik zou bijna 8 weken zijn toen, maar, het kindje was vijf dagen jonger dan ik dacht, aan hand van laatste ongi en positieve test. daardoor weet ze het niet goed.
moet zo zh bellen om te vragen of ik mijn afspraak kan vervroegen.
vk heeft me dus niet echt gerust kunnen stellen,
Baal enkel enorm, ik wou het het weekend mijn familie vertellen, maar twijfel nu of ik dat wel moet doen. ik ben vandaag 9 weken als het goed is.

Liefs

Misschien kun je proberen om voor je eigen gemoedrust je door te laten sturen naar het ziekenhuis voor een echo? Het is ook niks om nog dagen in spanning te moeten zitten. Dat doet ook geen goed...

Heel veel sterkte en ik zal voor je duimen!!

Liefs natasja

Ik hoop dat je snel voor een echo kunt zolang in spanning zitten is ook niet goed. Sterkte gewenst in deze spannende tijd en ik hoop dat alles goed is.

Liefs Linda,

Hoi meiden,

heb vanmiddag ziekenhuis gebeld, maar was geen plek eerder meer.
Ze zeiden aan afspraken balie wel, bel even naar poli gyn. leg het uit en vraag of ze je er toch ergens tussen willen proppen. maar nu krijg ik ze niet te pakken.

het is te druk om u te woord te staan, probeer later   nog eens. nou ja, probeer ik al hele middag. vind eigenlijk dat zoiets niet mag. dat je toch beter bereikbaar moet zijn. maar helaas.
zo nog een keer proberen, hopelijk lukt het me dan wel.

ben vanmiddag wel weer misselijk geweest, en erg moe, maar heb ook af en toe steekjes in buik, maar die heb ik eerste weken na posi test ook gehad.

Liefs

Terug
Bovenaan