Donker bloedverlies, zo geschrokken, en zo bang.

Hoi,
Het bloeden is gistermiddag gestopt, en eigenlijk gisteren ook erg weinig gehad, dus hoop dat het oud bloed was wat weg moest.
Heb ook geen krampen of buikpijn. En gisteren erg misselijk geweest. En nu ook beetje. Dus probeer er vanuit te gaan dat alles goed is.
Echo niet kunnen vervroegen, nou ja, eigenlijk ook niet meer geprobeerd om te bellen, wacht maar af tot 25 september.

Liefs

leef met je mee hoor...
we zitten in hetzelfde schuitje geloof ik..
balen he   dat je de echo niet eerder kunt krijgen, hier ook hetzelfde verhaal..

sterkte ermee he?

Hoi,

Molly,
jij ook veel sterkte, wanneer heb jij je echo?
Ik voel me nog wel zwanger, broeken zitten nog zelfde, al heb ik soms gevoel dat ze weer wijder gaan zitten, maar ik denk dat dat ook inbeelding is hoor. ik let nu veel meer op kwaaltjes, en dat moet ik eigenlijk niet doen.

Liefs

Wat rot dat ze je zo lang in onzekerheid laten. Ik moet wel zeggen dat ik vaker heb gehoord dat je bij blaasontsteking bloed verlies kan hebben.

Maar je 100% zeker voelen doe je toch pas als je die echo hebt gehad.

Sterkte ermee!

Hoi,

Hier ben ik weer.
Bloedverlies is paar dagen weg geweest, maar is weer zachtjes begonnen.
Licht buikkrampen, ik weet het niet hoor. ik denk dat ik morgen toch nog maar eens bel om echo eerder te zetten. Hoop dat het gaat lukken.

Voel me nog wel moe en als ik niet op tijd eet misselijk, dus weet niet goed wat ik er van moet denken. Word toch wel weer onzeker.

Liefs

Hoi dames,
Was ik weer eens even.

Dames, ik word nu echt gestrest, en echt gek. Sorry voor volgende verhaal.
Vanmorgen
toen ik naar toilet ging lag er slijmpropje in toilet. ongeveer een
centimeter lang, en paar mm dik. Was rood met slijm rondom. Ik weet
echt niet wat dit was. Ben zo bang dat dat misschien mn vruchtje was.
Weet echt niet hoe dat eruit hoort te zien, gister heb ik wel buikpijn
gehad, vanmorgen niet, gister was ik ook ongelofelijk misselijk,
vandaag nog wel wat.
Heb ook rugpijn.
Ik weet het even
allemaal niet, ik word hier zo moe en verdrietig van. En zeker dat vk
niets wil doen. Misschien dat ik zo ha even probeer te bellen, die
heeft spreekuur om half 2.
Mn verhaal even bij hem uitleggen, en vragen of hij me eventueel voor spoedecho kan sturen.
Weten
jullie trouwens of ha ook bevallingen begeleiden? Me schoonmoeder zei
van wel, tegen een vergoeding, als dat zo is wil ik misschien dat ha
dat doet, ik voel me niet helemaal op mn plaats bij de vk. Ze kunnen me
echt niet geruststellen.

Nou dames, tot straks weer.

he meissie wat onwijs vervelend joh! Ik heb ook echt geen idee of dat het vruchtje is.
Zou er maar niet van uit gaan hoor..
Ik zou om half 2 de verloskundige bellen en als hij niet wil dat je langs komt, zou ik flink uit mijn dak gaan. Gooi al je angsten en frustraties er maar uit door de telefoon, hopelijk kun je dan wel een echo krijgen. Het is ook binnen 1 min gebeurd, dus snap niet waar ze zo moeilijk over doen.
hoeveel weken ben je nu?? als je verloskundige echt geen echo wil laten doen, kun je misschien nog even kijken of je ergens een pretecho in je omgeving kan laten doen.
zie www.pret-echo.nl

heel veel succes!!! groetjes, Renate

Terug
Bovenaan