Donker bloedverlies, zo geschrokken, en zo bang.

Is het misschien een optie om het ziekenhuis gewoon zelf te bellen??

de echoscopiste zei vanmorgen tegen mij dat ik gewoon zelf het ziekenhuis had mogen bellen..in geval van bloed en ellende. Gewoon buiten de verloskundige om. Ik heb het ook niet gedaan hoor van de week...en dus ook een korte pretecho gedaan..  
Maar dit waren de woorden van de echoscopiste uit het ziekenhuis...

sterkte ermee!!

Hoi,

Ik heb vorige week al keer ziekenhuis gebeld, maar daar kon ik niet eerder meer terecht, moest afdeling gyn bellen, die kreeg ik niet te pakken.
Misschien morgenmiddag nog eens bellen, of na me werk ff langs gaan, werk in het ziekenhuis.
Ik wil enkel weten of me kleintje er nog zit of niet. Snap ook niet dat dat zoveel moeite is gevraagd.

Huisarts is op vakantie, en bij de vervanger voel ik me niet begrepen, dus die bel ik   ook niet. Van doktersassistentes krijg je toch alleen maar te horen wacht af.
En vk doet geen .... Dus ja, ik denk dat ik morgen zh ff bel. En anders maar moet wachten.

Liefs

Dank je,

Heb ook ziekenhuis even gebeld, afsprakenbalie, om echo te vervroegen, had vk als optie gegeven, maar doen ze alleen als vk of ha belt. Dus niet als ik bel,
Ik zeg en als vk nu weigert? Maar ik helemaal op ben van de stress? Ja dat maakt niets uit. .
Goede begeleiding hoor. niets mis mee.

Echobureau kan je ook niet eerder dan donderdag terecht lijkt mij, die zitten ook meestal snel vol.

Dus ja, afwachten dus. Heb ook veel pijn in me onderrug. En zeurend gevoel in me onderbuik. Maar weet of dat te maken kan hebben met een eventuele dreigende miskraam.

Liefs

nou weet je wat het wel is....
de pretecho buro's hebben ws inderdaad geen plek voor een lange echo.
Maar toen ik vorige week dinsdag de buro's had gebeld waren er toch 2 van de 6 waar ik meteen die dag terecht kon. Weet je ze hebben een heel andere insteek als het ziekenhuis,
Als jij zegt dat je je ernstige zorgen maak..dan snappen ze dat heel goed..en bij mij wilde ze echt meewerken.
ik vertelde er ook bij dat ik maar voor 2 minuten wilde kijken...alleen checken of het hartje nog klopte.
Het is voor hun toch inkomsten he???
Zit echt verschil in hoor!!..

Maar moest wel ff half uurtje voor rijden hoor.... het kostte maar 30 euro...
Zou zeker ff googlen en morgen een paar buro's bellen!!

Hoi,

Kan ik misschien doen, straks ff met mn vriend overleggen. Ik ben een keer in Utrecht geweest. Dat was met 7 weken.
Ik weet dat er in amsterdam ook eentje zit.
Eens kijken wat vriend daarvan zegt.
Liefs.

Hoi,

Ik heb nog wel mn kwaaltjes trouwens, af en toe zere borsten.
Net spaghetti op, maar zoals al 2 maanden lang, ben ik daar nu zo beroerd van. Echt misselijk nu.
Dus, hoop dat dat een teken is dat het nog wel goed zit.
Heb wel wat zeurend gevoel en een zere rug.

Dank jullie voor het meedenken. En ik hou jullie op de hoogte.

xx

Hoi,

Geen zorgen! Ik heb precies hetzelfde meegemaakt. Het heeft een beetje de kleur van oud bloed/roest zeg maar. Bij mij zat er een bloedstolsel wat langzaam oploste. Waarschijnlijk ontstaan door het snel groeien van de placenta. Inmiddels is het stolsel weg, heb wel van week 6 t/m 9 bloedverlies gehad maar het kindje maakt het goed en het hartje klopt. Het kan natuurlijk ernstig zijn maar ga daar nou niet meteen vanuit!

Sterkte en hou ons op de hoogte!

Wendy

Terug
Bovenaan