door een beetje drankgebruik tijdens kerst en oud en nieuw nu tot 20wkn naar het ziekenhuis

Errug raar verhaal... Was je dan al (veel) verder dan 4 weken met oud&nieuw ofzo? Dan kan het zijn dat ze gewoon willen controleren of je kindje er geen schade aan heeft over gehouden. Screening zou ik pertinent 'nee' op zeggen als je dat niet van plan was. Deze is nl alleen bedoeld om chromosoomafwijkingen te vinden. En bij mijn weten heeft dat niets te maken met gebruik van alcohol tijdens de zwangerschap. Succes!

Jeetje wat een raar gedoe dit zeg! Wat overdreven!
Je moet niks doen wat jij niet wilt.. je bent niks verplicht hoor, het is jou lijf en jou kind!
Ik zou een andere VK zoeken en aangeven dat je hier niet van gediend bent!

Als je niet wist dat je zwanger was kun je er toch niks aan doen.. Ik ben even op internet wezen speuren maar er zijn heel veel verschillende theorieen over.. de een zegt er is geen bloedband in de eerste weken en de ander zegt dat het wel schade aan kan brengen..

Ik zou iig doen waar je jezelf goed bij voelt.
Hoe zien de echos er tot nu toe uit?

Liefs Renate (zwanger worden forum)

Heey,

Dat vind ik ook heel vreemd ik wist rond die tijd ook nog niet dat ik zwanger was maar heb ook genoeg gehad.
Zoiezo oudjaarsdag. Nieuwjaarsdag lekker ouderwets brak.
Ik heb nooit wat gehoord nou heel veel succes meid,

Liefs yvet

Nou meid wat raar allemaal! Omdat je met de feestdagen gezellig wat gedronken hebt ben je nog geen alcoholist!!! Erg raar dat de vk dat zo zegt hoor. Meid wat de anderen ook al zeggen, doe geen dingen die je niet wilt! Niemand kan jou verplichten tot screening of onderzoeken of echo's!!!! Natuurlijk zijn een paar extra echo's leuk en fijn om dan te horen dat alles goed is. Ben je nu onder controle in het zkh bij een gyn? ik zou hem/haar rustig uitleggen dat het ws een misverstand is!! Wanneer moet je er heen? Sowieso niet alleen gaan, je man/vriend meenemen. Die kan bevestigen dat er geen verslaving speelt!!!
Heel veel sterkte en laat je niet gek maken. Laat je ff weten als je er geweest bent en hoe het was?!

Ben trouwens ook wel een beetje nieuwsgierig wat en hoeveel je dan gedronken hebt....
3 flessen wodka en 2dagen buitenwesten geweest?
Of wat wijntjes bij het eten en paar borreltjes in de kroeg...? En wat heb je dan precies tegen de vk gezegt? Ben gewoon nieuwsgierig hoor :)

Terug
Bovenaan