door een beetje drankgebruik tijdens kerst en oud en nieuw nu tot 20wkn naar het ziekenhuis

Wel vreemd hoor. Wij zijn in december op vakantie geweest in een all inclusive resort, nou ik heb dus elke avond wel een cocktail gehad of whisky. Nou dat maakt mij toch geen alcholist. Ik wist toen ook niet dat ik zwanger was. En sinds het moment ik weet dat ik zwanger ben heb ik ook geen druppel meer gedronken.

ik heb met de kerst misschien 3 malibu met cola gedronken, en met oud en nieuw 3 wijntjes en een halve fles champagne dat zijn 2 a 3 glazen.

ik ben het er oook niet mee eens maar als ik naar een andere VK moet moet ik naar amstelveen, of amsterdam.

ik woon in aalsmeer. en hier is maar 1 praktijk!!

ik moet vandaag voor de termijn echo, de echo's hiervoor zagen er goed uit!!!

en woensdag moet ik naar AMC naar een speciale afdeling voor alcohol en drugs gebruikers.

ik wil er helemaal niet heen als het gesprek mij niet zint dan ben ik binnen 5 minuten weg!!!

ze denken trouwens dat ik al 4 weken verder ben.

maar dat zie ik vanmiddag wel!!

ik heb het niet met opzet gedaan sinds ik weet dat ik zwanger ben heb ik geen druppel alcohol meer aangeraakt en ik ga nog steeds ieder weekend effe naar de kroeg omdat me vriend wel een borreltje wil drinken.

ik hou jullie op de hoogte

jah...diagnose is gesteld..zwaaaaar alcoholist en niet meer te redden hoor...
Met de kerst waren het hier ook de wijntjes en flugels...en wat oud en nieuw betreft, die halve fles champagne is hier ook naar binnen gegaan, ..we stonden met ons allen buiten en dan moe je je toch ergens mee warmhouden {de vuurkorf was lekker maar toch...doet nix voor kouwe tenen}

En eerlijk gezegt...ik zou het ervoor over hebben om wat verder te reizen...en een klacht indienen tegenover deze VK...zou het er zeker niet bij laten..
Je VK heeft zo helemaal vrij spel, omdat ze de enige is in de stad...
Denk dat ook vrij snel duidelijk zal zijn dat je echt geen probleem hebt omdat je "fijne feestdagen" heb gehad...Kan je die afdeling niet bellen dat je t compleet oneens bent met de VK...je verhaal voorleggen enzo?

Maar al met al...het is niet grappig...

Succes...

Ik kan er maar niet over uit dat de vk jou doorstuurt naar het ziekenhuis afdeling verslaafden... Je hebt met de feestdagen een paar drankjes gedaan thats it!! Dat maakt je nog geen alcoholverslaafd!!! Hoe komt ze er bij??!!

Misschien moet je een nieuw gesprek aanvragen. En neem je partner mee!!! En als die er niet is om wat voor reden neem je vriendin of moeder ofzo mee. Niet alleen naar toe gaan. Iemand meenemen die jouw verhaal kan bevestigen. Dat je absoluut geen alcohol probleem hebt! De echo's zijn tot nu toe allemaal goed, dus geen reden voor zorgen, toch?! Waarom maakt de vk jou dan onnodig bezorgd?? Jij zit er nu mee in je maag en je zou nu gewoon moeten genieten en geen onnodige kopzorgen erbij moeten hebben! Als die vk echt de enige in jouw buurt is zul je het toch soort van uit moeten praten. Zij is er ook bij als je gaat bevallen!
Sterkte meid. Zet 'm op, voor jezelf opkomen en die onzin zsm de wereld uit helpen!!

hoi meiden,

ik ben gisteren bij de VK geweest en we hebben uitgepraat!!

ik liep helemaal rood aan van kwaadheid en eindstand hoef ik niet naar het AMC!!
ik ben heel duidelijk geweest in mijn woorden ik zei als jullie me niet willen begeleiden omdat het protocol is dan ga ik naar een andere VK.

en toen zei ze ik ga het uit het systeem halen en dan blijf je gewoon bij ons onder controle.

ik zie nu wel in dat je geen alcoholiste bent!!

dus ik ben helemaal blij!!!

PROOST hahahahhahahahhahahahahahahahaha

Erg overdreven reactie!
Ik heb bij onze oudste gedacht dat ik hem verloren had en toen een paar dagen achter elkaar wel wat gedronken, maar de gyn. zei toen ook dat als dat echt gevolgen zou hebben je al veel eerder een miskraam zou hebben gehad.
ik denk dat de meer dan de helft van de september-moeders met kerst en oud en nieuw nog wel iets heeft gedronken hoor.
Ik ook, waren al zo'n 1,5 jaar bezig en geloofde er niet meer zo in, dus ging er vanuit dat ik niet zwanger was.

sterkte met het hele gedoe!

groetjes,

Terug
Bovenaan