Doorslapen

<p>Hoi, wanneer sliep jullie baby door? Mijn dochter is 11 weken en ze slaapt af en toe door van 23.00-6.00 :) Sommige nachten ook weer niet en dan wordt ze om 4/5u wakker voor een voeding. Zou dit het begin zijn van doorslapen? Ik ben benieuwd of jullie dit herkennen! Ik begrijp ook dat ze niet van de een op andere dag klokje rond slaapt voor de rest van haar leven ;)</p>

Het zou fijn zijn als ze gaat doorslapen, maar het hoeft niet zo te zijn. Mijn oudste sliep vanaf een week of 9 klokje rond. En sindsdien (nu 3 jaar) nooit wakker in de nacht. Behalve bij ziek zijn oid.
M'n jongste sliep rond 12 weken door, maar had daarna tot een maand of 6-7 nog geregeld nachten dat ze toch nog een voeding wilde. Heb het altijd gewoon gegeven en ineens was dat over en sliep ze weer door. Ze is nu net 1 en slaapt nog steeds klokje rond. Dus het verschilt per kindje. En eenmaal een nachtje doorslapen geeft helaas geen garantie op altijd doorslapen.

Helaas geen enkele garantie, hier een heerlijk kind van 10 maanden die vaker niet dan wel doorslaapt. 'S avonds wordt het lieve jongetje gewoon een beetje terror hahahaha

Onze dochter sliep met een week of 11 door, en heeft dat 2 weken volgehouden. Daarna nog per ongeluk een keer een nacht, maar vaker niet dan wel. Ze is 13 maanden....

Wat knap al! Fijn!

mijn dochter begon met dat soort nachten vanaf 5 maanden. Nu 17 maanden en dit is gewoon doorslapen. sommige nachten wel en andere nachten niet. Er is altijd wel iets met verlatingsangst, ontwikkelingen, snotneuzen, tandjes en kiezen, enzo. Dus mijn ervaring is dat er altijd nachten en periodes blijven dat je er wel weer even uit moet. En ook nu hebben we zo af en toe nog wel eens 3 pure horrornachten op een rij haha! Maar je weet dat er weer nachten komen dat er wel doorgeslapen wordt. 

Onze dochter sliep met 5 weken door en met 11 weken klokje rond. Nu in sprong 4 horen we haar snachts 1-3x en sochtends eerder wakker, maar heb nog geen nacht voeding weer hoeven geven.

Mijn kindje slaapt pas nét (bijna 10 maanden oud) af en toe door. Soms 3 nachten wel en dan 2 niet. Dan weer wel.

Het hoort erbij en ik accepteer het volledig. Hij heeft dan even een troost nodig dmv knuffelen/borstvoeding of zijn knuffeldoekje. Daarna slaapt hij weer lekker verder.

Mijn zoontje van 13,5 week slaapt nog lang niet door: hij wil s nachts elke 2 a 3 uur drinken. Ik hoop echt dat dat snel verandering in komt, want dit hou ik niet heel goed vol...

Terug
Bovenaan