Doorslapen

Onze zoon van 2 jaar en drie maanden slaapt ook nog niet klokje rond hoor, helaas! Wel eens gedaan, maar is eerder uitzondering dan regel. Dus sterkte en ik hoop dat je wat dan betreft iets meer mazzel hebt ;)

Hoi,

Onze oudste is nu 3 jaar en sliep met 8 weken van 23.00-8.00 en bij 4 maanden van 19.00-7.00 uur.
Onze jongste is nu 9 weken en slaapt van 22.30-5.00 om 5.00 uur hoeven we alleen een speentje te geven en dan slaapt ze weer verder tot 7.00 uur. We hopen dat het zo blijft want dit is al een luxe.

Ik hoop voor je dat ze snel door gaat slapen, maar het is al fijn dat ze ‘s nachts zo goed slaapt. Het duurt echt even voor je je avond ‘terug’ krijgt.?

Even een vraagje voor de mama's waarvan hun kindjes doorslapen. 
Geven jullie borstvoeding of flesvoeding? Heb gelezen dat het bij borstvoeding langer kan duren. (Voor mij nu geen punt om over te stappen naar flesvoeding maar ben gewoon benieuwd!)

[quote quote=10497236]Even een vraagje voor de mama's waarvan hun kindjes doorslapen. 
Geven jullie borstvoeding of flesvoeding? Heb gelezen dat het bij borstvoeding langer kan duren. (Voor mij nu geen punt om over te stappen naar flesvoeding maar ben gewoon benieuwd!)[/quote]Hier bij beide kindjes 6 weken borstvoeding gegeven en daarna flesvoeding, na 1 a 2 weken flesvoeding geen nachtvoeding meer nodig.

[quote quote=10497236]Even een vraagje voor de mama's waarvan hun kindjes doorslapen. 
Geven jullie borstvoeding of flesvoeding? Heb gelezen dat het bij borstvoeding langer kan duren. (Voor mij nu geen punt om over te stappen naar flesvoeding maar ben gewoon benieuwd!)[/quote]Bij beide kindjes borstvoeding totdat ze 1 jaar waren.

Het is wel een vrij hardnekkig fabeltje dat kindjes van flesvoeding door gaan slapen. Het kan gebeuren maar hoeft zeker niet. Wij zijn met 3,5 maand overgegaan op flesvoeding en heeft zeker niet het doorslaapeffect gehad

Mijn kind slaapt dus heel wisselend door zoals eerder gereageerd. Maar ik geef flesvoeding hoor. Totaal geen garantie op doorslapen. Ook die van mij heeft honger en behoefte aan geborgenheid, en slaapt nog steeds lekkerder na een klein flesje. Fabeltje als je het mij vraagt.

Terug
Bovenaan