Doos Prenetal

Dit staat op de website van de Prenetal:

6. Ik heb nog geen uitnodiging ontvangen voor het ophalen van de Blije- en/of Babydoos. Wat moet ik doen?
In de 7e maand van je zwangerschap ontvang je de uitnodiging voor het ophalen van De Blije Doos. De uitnodiging van De Baby Doos ontvang je als je kindje ongeveer 3 maanden is. Je moet dan wel de geboortedatum en de roepnaam van je baby doorgeven aan Wij Special Media. Bij verdere vragen omtrent de dozen kun je op werkdagen van 09.00-12.00 uur contact opnemen via 0900-2023222.

Hoe hebben jullie die uitnodiging ontvangen? Via de post of mail???

Die van de kruidvat had ik 1 minuut nadat ik me daarvoor had aangemeld.
Die heb ik toen maar bewaard, want je kon het pas vanaf een bepaalde data halen (en nu zijn ze dus op!!)

geschenkendoosBaby & mama geschenkendoos

Het is momenteel helaas niet meer mogelijk de Kruidvat Baby & Mama geschenkendoos aan te vragen.

Mocht u de Baby & Mama geschenkendoos voor 1 januari 2010 nog hebben aangevraagd of al een afhaalbewijs hebben ontvangen, dan kunt u de geschenkdoos alsnog ophalen.

Kruidvat zal in de loop van het jaar een alternatief introduceren om aanstaande moeders te verrassen.

Onze excuses voor dit ongemak.

dit staat op de site...
ik ben die mail dus kwijt:S:s

ahhh heb hem gevonden hahaha

idd als je je toen aanmelde kreeg je meteen een mail met vanaf wanneer je hem kan halen!!

ikke vanaf 5-01-2010 dus ga hem morgen halen hahaha want staat wel bij dat je hem nog gewoon mag halen dus!!!

Terug
Bovenaan