Doos Prenetal

Tja wat een verrassing is dat zeg.. not..

Ik kreeg hem 3 jaar geleden ook niet die van de kruidvat dan. Dus dit jaar ook niet.. zucht geen verrassing.

Prenetral doe ik persoonlijk niet omdat ik niet eentje in de buurt heb. De etos heb ik al binnen (1 mei 2010 mama)

Toevallig als je het over de duvel hebt!! Ik reageer toen straks nog dat ik hem niet gekregen heb, kijk net in de brievenbus en daar ligt hij! Dus ja vandaag gekregen

Groetjes Joyce
29,3 wkn

Hier ook de prenatal doos. Leuk opzich. Gegeven paard niet in de bek kijken MAAAAR volgens mij zat er 2 jr geleden meer in. Van die tutlapjes waar mijn zoon nog steeds helemaal wild van is en zo'n lappenpopje. Kruitvat heb ik ook een bon van, maar zo te lezen kan ik me de moeite besparen:) Destijds zat daar alleen maar reaclame in en zo'n melkpoeder opbergdoos.

Groetjes, Marijne

Ik heb de Prenetal doos ook opgehaald, vond in mijn mail een afhaal bericht die ik totaal over het hoofd gezien had. Geldig tot 29-12-2009 ik zag mijn mail de 30ste, gebeld was geen probleem :)

Ik vond de romper die erin zat echt super leuk!!

Kruidvat doos heb ik ook nog niet, die van Etos wel al dat was alweer een paar mnd geleden.

Groetjes Anne,
31w5d

idd ook bij mij is die pampers aanbieding al verlopen!!! op 31-12-2009....
achja een mailtje naar pampers en wie weet hahaha

kruitvatdoos kreeg je bij je inschrijving meteen een mail met ophaaldatum erbij in.... had iemand hierboven geschreven en was me totaal ontschoten en idd hij stond nog in mn inbox....

Ik heb van prenatal zowel een afhaalbericht via de mail als via de post gekregen? Maar ik moet zeggen dat ik het niet waard vond om 'm twee keer af te halen aangezien de inhoud niet zo crisis bestendig was :)

Vond ik trouwens ook gelden voor de doos van de babydump en de kruidvat doos was de vorige keer al de moeite niet waard.

Ik heb de Prenatal doos in december opgehaald nadat ik de uitnodiging in de mail ontvangen had. Er zaten nog best leuke dingen in, zoals inderdaad een mooie romper.

De kruidvat doos vond ik de vorige keer inderdaad ook niet de moeite waard dus die had ik niet eens aangevraagd dit keer.

Ik zou dit weekend eens kijken of ze bij de kruidvat de dozen weer hebben..

Van de etos hebben ik nooit bericht gehad dus had ik vorige week gemaild, zeiden ze dat ze het in oktober al naar me toe gestuurd hadden jaja nooit wat gezien geloof ze niet, net als die tijdschriften wat je krijgt ook nooit gekregen en die hadden ze me al in september voor het eerst gestuurd , wel heel toevallig dat ik de afhaalkaart en de tijdschriften niet gekregen heb haha

Terug
Bovenaan