Dopen?!

quote: daantje026 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-10-2007 15:52:56'));

Nee, inderdaad niet zo handig om die discussie hier te beginnen. Het is ook een beetje waar je mee opgrgroeid bent, denk ik.
Maar vind het wel leuk/interessant om de  verschillende  meningen en opvattingen te lezen.
Uiteindelijk maakt t ook niet uit denk ik, de basis is hetzelfde.

Allemaal een heel fijne dienst!!

Ja precies.

fijne dienst iedereen!

xxx Petra

quote: PuurGenieten reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-10-2007 10:29:45'));

Eline en Jane:

welke gemeente zitten jullie? (waar en hoe heet ie?)

x Petra

Ik zit in De Levensbron te Zevenhuizen (Groningen)

quote: PuurGenieten reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-10-2007 18:27:41'));

line

Is jouw voorganger Siert de Jong?

groetjes Petra

Hoi Petra,

dat klopt dat is inderdaad onze voorganger. Mmm....wat een klein wereldje, maar hoe weet jij dat?

Groetjes Eline

Mijn ouders zijn ook voorgangers en kennen dus nogal wat andere voorgangers. Je moest de groeten aan hem van Cees en Sgnes Laurey uit Lommel (als je wilt natuurlijk), mijn moeder vond het heel grappig om dit te horen.
Ken je het blad charisma? daar staat deze x een heel artikel in over onze gemeente.

x Petra

quote: PuurGenieten reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-10-2007 15:34:34'));

Mijn ouders zijn ook voorgangers en kennen dus nogal wat andere voorgangers. Je moest de groeten aan hem van Cees en Sgnes Laurey uit Lommel (als je wilt natuurlijk), mijn moeder vond het heel grappig om dit te horen.
Ken je het blad charisma? daar staat deze x een heel artikel in over onze gemeente.

x Petra

Volgens mij kreeg de gemeente laats ook al de groeten van hun via Arjan en Efi Knevel.
Ik zal Sierd wel eens even aanspreken. De ouders van mijn man spreken ook veel in gemeentes, maar zijn niet echt voorgangers. Het zijn meer evangelisten, zij reizen ook veel naar het buitenland. Zij heten Eltjo en Loes Prins, misschien heb je ze ooit gehoord of gezien....

Groetjes Eline

Terug
Bovenaan