Hoi hoi,
Ik ben heel benieuwd of jullie jullie kindje ook laten dopen?
A.s. zondag wordt Isis gedoopt. Ze is dan ruim 8 wkn.
Ze wordt hier in de buurt gedoopt in een abdij.
Daar is ook onze zoon gedoopt.
Een diaken van de abdij zal haar dopen.
Het is geen heel traditionele doopviering zoals in de kerk, maar vooral een creatieve.
We hebben met de diaken gesproken en opdrachten mee naar huis gekregen.
Zo gaat onze zoon een gedichtje opzeggen, de peter en meter en ik.
Verder hebben we een doopsymbool moeten bedenken en hebben alle gasten "de opdracht" gekregen om een wens te bedenken voor Isis. Deze worden dan verzameld op hartjes en dat wordt een herinneringsboekje.
Bij binnenkomst en bij het verlaten van de kerk draait er muziek (Trijntje Oosterhuis - nu dat jij er bent en Raffaella met ik hou meer van jou)
Ik hoop dat het een mooie viering zal worden.
Daarna gaan we met onze gasten naar ons huis en gaan we lekker BBQ. Ik hoop op mooi weer!
Gr. mama Peet
Ik ben heel benieuwd of jullie jullie kindje ook laten dopen?
A.s. zondag wordt Isis gedoopt. Ze is dan ruim 8 wkn.
Ze wordt hier in de buurt gedoopt in een abdij.
Daar is ook onze zoon gedoopt.
Een diaken van de abdij zal haar dopen.
Het is geen heel traditionele doopviering zoals in de kerk, maar vooral een creatieve.
We hebben met de diaken gesproken en opdrachten mee naar huis gekregen.
Zo gaat onze zoon een gedichtje opzeggen, de peter en meter en ik.
Verder hebben we een doopsymbool moeten bedenken en hebben alle gasten "de opdracht" gekregen om een wens te bedenken voor Isis. Deze worden dan verzameld op hartjes en dat wordt een herinneringsboekje.
Bij binnenkomst en bij het verlaten van de kerk draait er muziek (Trijntje Oosterhuis - nu dat jij er bent en Raffaella met ik hou meer van jou)
Ik hoop dat het een mooie viering zal worden.
Daarna gaan we met onze gasten naar ons huis en gaan we lekker BBQ. Ik hoop op mooi weer!
Gr. mama Peet