Dostinex........ voor (tegen) een te hoog prolactinegehalte

hey   angel_sky.

vervelend voor je dat je een miskraam krijgt. naar! Waren jullie trouwens al lang bezig met de kinderwens?? Fijn om te weten dat een te hoge prolactine niet de oorzaak kan zijn hiervoor.. En ik hoop voor je dat het de volgende keer weer snel raak is! ik heb de uitslag nog niet binnen van de samenlevingstest..... de gyn heeft mij niet terug gebeld vrijdag..... Hij zal het wel weer te druk hebben gehad. Hopen  belt hij maandag en anders bel ik zelf wel weer! Ik heb vanmorgen al wel de oproep binnen van de MRI! ik mag maandag 8 sept komen om 13.45! dus dat schiet al op!

Liefs

Hoi Poeh,

Fijn dat je binnenkort al terecht kunt voor een scan. Je wordt niet goed van dat gewacht he.

Wij zijn begin januari gestopt met de pil. Dus dat is zeker nog niet zo lang als jullie, wat moet dat afschuwelijk zijn. Maar ja dat houdt niet in dat je niet erg verdrietig bent als je een miskraam krijgt. Je voelt je echt zo rot en het is ook nog eens erg pijnlijk. Nu is het maar weer afwachten wanneer je weer ongie wordt. Een voordeel is wel dat als we de vlg keer zwanger zijn al wel met 7 weken een echo krijgen. Ze houden je dan extra goed in de gaten. Hopelijk is het weer snel zover.

Voor jullie te hoepen dat jullie maandag meer weten. Anders gewoon zelf bellen hoor! Succes!

Hey angels_sky!

Tuurlijk kan ik me voorstellen dat je nu ook erg verdrietig bent! maakt niet uit hoelang of je al bezig bent met je kinderwens! het is en blijft een leven die je verliest! En dat is niet fijn! Ik hoop dat het snel toch weer raak is bij jullie!!!

Gister heeft mijn gyn weer gebeld. Hij heeft vrijdag dus niet gebeld. Maar hij kwam met vervelend nieuws en ik kan het niet begrijpen! De afgelopen 2 x was het zaad van mijn man goed maar nu met de samenlevingstest is er helemaal niks gevonden?! hoe kan dit?? er was helemaal geen beweegelijkheid! Nu wil hij weer de echos doen en op de goede dag de samenlevingstest opnieuw doen. En ik vond het deze keer al zo vervelend om op 'comando' te vrijen. De keren daarvoor voor vond ik het gewoon fijn om na zoon echo bij mijn man te wezen. tenminste iemand die je graag ziet die mij bloot ziet............(snap je?) maar nu vond ik het vervelend om verplicht te moeten vrijen. Ik vond het wel fijn maar om het verplicht te doen!!! Sorry hoor  ik moest het ff kwijt!..............Dus nu is het weer ff afwachten... Ik denk dat ik er maar vanuit moet gaan dat ik deze maand toch weer de  op visite krijg!!!!!

Mijn man was vrijdag wel erg lief!!! wij waren 6 jaar getrouwd en mijn man komt thuis met een hele mooie grote bos rode bloemen!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik  

Nou dat wil heel wat zeggen voor mijn man dat hij een bos bloemen heeft gekocht!
 want dit is een van de eerste bossen bloemen die ik in de afgelopen 6 jaar gekregen heb! erg he!! Maar goed daar bij moet ik ook vertellen dat mijn man dus totaal niet rosmantisch is en hij is ook nog een boer!   Hihihi...
De laatste tijd ben ik er erg emotioneel over....... Ik moet vaak janken.... Zondag al in de kerk! vrijdag dus bij mijn man..maandag met mijn schoonmoe in de auto! een man zat elke   keer achter om te kijken wat we nu aan het doen waren op de parkeerplaats
was ook wel weer lache!!

Zo ik heb weer een beetje mijn verhaal kwijt!! fijn zoon forum!!

nou ik ga eerst weer stoppen... Bedankt vor het aanhoren (lezen) van mijn verhaal!

Liefs

Hoi Poeh,

Natuurlijk wil ik jouw verhaal lezen en aanhoren. Wat vervelend nieuws alweer zeg, hoe kan dat nou inderdaad? Het kan toch niet ineens dat het zaad van je man niet goed is, terwijl het eerst prima was? Was zei de gyn daarop?
Ik kan me voorstellen dat het echt niet leuk is om steeds verplicht te moeten vrijen. Het is dan zo geforceerd. Maar je weet diep van binnen dat het zo is en daarom moet je proberen er zo veel mogelijk van te genieten. Dit is echt lastig natuurlijk als je al zo lang mee bezig bent.

Wat lief van je man zeg dat hij rozen voor je meenam. Fijn dat hij zo lief voor je is. Want het is begrijpelijk dat je veel huilt. En daarom belangrijk dat hij er voor je is en jij voor hem.

Mijn miskraam zet nog steeds niet goed door. Ik heb net verloskundige gebeld en die belt nu het ziekenhuis. Ze belt me zo terug, maar ik kan waarschijnlijk al voor vrijdag terecht. Ik voel me verder prima en heb niet het gevoel dat het vanzelf eruit gaat komen. Moet ik nog ff smoesje bedenken wat ik tegen mijn baas ga zeggen. Want niemand wist nog dat ik zwanger was.

Nou sterkte meid!

Liefs

hey Angel_sky

Vervelend voor je dat het eigenlijk niet door zet... Maar kan het niet zijn dat het nog gewoon wel goed komt?  kan het niet zijn van  toch een evt. zwangerschap? ik heb er dan nog niet zo veel verstand van maar goed...... Erg naar voor je Je hebt dan liever dat het snel doorzet en dat je weer verder kan toch???

Sterkte er mee en ik hoor het vast nog wel van je!

Liefs  

Nou net belde verloskundige terug en ze zei dat we volgende week een echo gaan maken om te kijken of het allemaal goed is. Ik zeg pardon? Ik zeg ik heb tussendoor negatief getest en zaterdag flinke krampen en bloed en stolsels verloren, niet zoveel als ze zeiden maar toch.Ik heb ook geen zwangerschapskwalen meer. Ja zei ze maar we moeten even echo maken om zeker te weten dat het een miskraam is. Ik wilde alleen een echo om te kijken of de vrucht en het vruchtzakje eruit zijn en ik dus helemaal schoon ben en verder kan met mijn leven. De bevstiging dat het een miskraam is heb ik al voor mezelf. Oh GRrrrrrrrrr ik word er echt niet goed van. Nu praten ze weer alsof het allemaal nog goed kan komen. Niet dus....dat weet ik gewoon zeker.
Ik wil verder..........ik word hier niet goed van. Ze kunnen toch niets zien als het vruchtje al binnen 6 weken gestorven is? Ik snap er niets van.
Nou ja we wachten wel weer een week...dat doen we tenslotte al zo lang.

Groetjes

Gister heeft mijn gyn weer gebeld. Hij heeft vrijdag dus niet gebeld. Maar hij kwam met vervelend nieuws en ik kan het niet begrijpen! De afgelopen 2 x was het zaad van mijn man goed maar nu met de samenlevingstest is er helemaal niks gevonden?! hoe kan dit?? er was helemaal geen beweegelijkheid! Nu wil hij weer de echos doen en op de goede dag de samenlevingstest opnieuw doen

Poeh; heb je verhaaltje gelezen. Bij mijn 2e samenlevingstest konden ze ook geen zaadjes vinden, en het bleek dat mijn baarmoederslijm te zuur is, waardoor de zaadjes er niet door kunnen. Dat hadden ze 1e x ook niet gezien. Wie weet is dat er bij jou ook wel aan de hand?

Ik moet nu elke x voor het sexen met 1 of ander goedje spoelen. uit testen blijkt wel dat dat helpt, alleen ben nog steeds niet zwanger geraakt. Ben vorig jaar zwanger geweest, maar miskraam geworden. En die zuurte had ik al, maar ben toch zwanger geraakt toen, dus het kan wel, maar heeel weinig kans.

ben benieuwd wat er nu bij je uit komt. Hoop dat je snel zwanger raakt

gr Bieb (nu 12e ronde na mk, 1e kindje)

Zo angel_sky

Das pas irritant. Heb je nog gevraagd of je ook nog eerder kon dan volgende week pas?!?!?!?! Dat is toch niet normaal dat je moet wachten vooral omdat je er van af wil en weer verder wil gaan... Maar zij denken dus dat er nog een kleine kans is dat je wel nog steeds zwanger bent? of willen ze je eerst de kans geven om je lichaam het zelf op te laten lossen??? Ik snap het ook niet hoor! al die tijd weer in onzekerheid!! ik leef met je mee meid!     maar ik dacht ook dat het bij de een anders verloopt dan bij de ander toch? de miskraam kwaaltjes dan..... he bah meid!!   sterkte er mee

Bieb bedankt voor je reaktie vind ik erg fijn!!

Ja ik weet de echte oorzaak ook nog niet ik hoop dat ik er aan toe kom de eerst volgende keer dat ik mijn gyn zie ik heb ook wel eens verder gelezen maar het kan ook komen las ik door dat misschien mijn ei toch niet is gesprongen.... ik dacht dat ik het wel had maar zeker weten doe ik het niet. dus ik ben wel blij dat ze het eerst volgende keer met echo doen.....

Maar het lijkt me erg vervelend om elke keer te spoelen voordat je gaat 'klussen' (sexen vind ik zo hard klinken) Dan heb ik echt het gevoel dat ik op afspraak moet klussen en daar wil ik niet echt aan beginnen..... Ik wil altijd wel graag alleen ik heb een man die vaak best wel een beetje moe is en dan er niet echt veel zin meer in heft ( hij staat wel achter me hoor met alle onderzoeken en werkt ook supper mee!) Lief mannetje van me! of kan je ook elke dag spoelen??

Liefs Petra

Terug
Bovenaan