Douchen/ in bad

Onze dochter gaat 5 tot 10 minuten in bad met zwitsal bad/douche.
Ik droog haar af op de badkamer want daar is het altijd lekker warm. We hebben naast het bad een campingtafel gezet met daarop een aankleedkussen. Werkt erg goed!

Groetjes Babybelle

Wij gebruik zwitsal en produceren vaak met de douchekop weer wat schuim als het op is. Tja de tijd..hmmm 10 min / kwartier ofzo... vaak geeft Jennifer zelf aan wanneer ze ermee klaar is.
Tijdens het badderen doen wij ook tandenpoetsen..

Als ze klaar is  til ik  haar uit bad en doe haar snel  een badcape om en dan ga ik snel naar haar kamertje..die zit naast de badkamer..Op de commode droog ik haar af, soms  nog ff insmeren, pyama aan en dan lekker slapen...

Heel af en toe is het bij ons ook om de twee dagen, want dan is ze zo moe, dan denk ik laat maar, doen we het morgen wel... Heeft ook geen zin als ze zo moe zijn..toch!!

gr. Ilone

Inge,

Ik heb voor 3,95 een pot pure vitamine E creme van Jacob Hooy gekocht. Vitamine E is het ingredient wat in al die dure creme's zit. Dit is het enige wat bij ons helpt tegen de droge huid. Beter nog dan balneum. Ik zeep mette altijd eerst af met zwitsal bad, daarna gaat ze in het olie badje en na het afdrogen smeer ik haar in met vitamine E. Erg lekker zacht helemaal met dit weer.

lfs ing

Lieve gaat elke ochtend onder de douche, of heeeel soms in het kleine badje..Een groot bad hebben we niet..
Ik was haar lijfje en haar, met Zwitsal Waschuim.
En smeer haar erna in onder de douche, met Natusan olie..Spoel ik nog 1 keer snel na..
Dan til ik haar eruit, en staat ze op een handdoek, en droog ik haar snel af om haar daarna mee te nemen naar haar kamer.
Afdrogen met zo'n olie laagje is heerlijk, ze zegt zelf ook;''zacht''..
En haar huid is dan heerlijk zacht, maar duurt maar even helaas.
Soms gebruik ik een lotion om haar in te smeren..vind ze wel fijn.
Het douchen is met 10 min wel klaar..

En dan nog twee te gaan....hahaha
Gr Rina

Hoi,

Alice gaat 3 a 4 keer per week in bad, ook niet vaker vanwege een droge huid. en de ene keer met alleen wat druppels olie in bad en de andere keer lekker met schuim. Doe haar ook nog meestal in een babybadje maar nu ook af en toe in het grote bad en dat vind ze echt helemaal geweldig. Het kleine badje heeft ze wel gezien binnen een kwartier, het grote bad is wel een strijd om haar weer uit te krijgen!
Ze is ook al een paar keer mee onder de douche geweest vind ze ook wel prima eigenlijk.

Groetjes

Hoi
Mijn jongemannen gaan elke dag...of eerlijk gezegd MOETEN elke dag in bad, want ze zijn echt zwart na een dag spelen.
Sven (de jongste ) heeft een hele droge huid, dus smeer ik 2 tot 3 keer per dag in met een spulletje van de huisarts (soort vaseline) zo kan ie toch in bad (met zwitsal) en toch blijft z'n huid wat vettig.

Enne...meestal is het bad/douche ritueel hier een lopende band-klus, maar 2 keer in de week is het waterpret en zitten ze alle3 bij elkaar in bad. En dat kunnen ze zo een half uur volhouden.....

x Anouk

TJa, ik word momenteel natuurlijk ontzettend aan het twijfelen gebracht of ik het allemaal wel goed doe, maar zo te lezen doe ik dit in ieder geval niet verkeerd:
onze kids gaan ook om de dag in bad. wij badderen met zwitsal schuimbad en de haartjes met shampoo van zwitsal.
Duurt ong. 10 min. kwartiertje.
Wij kleden ze aan op het kamertje van Ilona en die is naast de badkamer.

x miranda

Mijn zoontje gaat elke dag! Maar niet altijd met zeep....soms spoelen we hem gewoon even af...z'n huidje is soms droog, maar geen olie hier. Hij gaat nu alleen nog maar onder de douche....soms nog weleens in bad. Maar heb hem daarnet in 1 minuut gedoucht omdat hij niet wilde....maar ja z'n haartjes waren net geknipt en er zat een halve fles haarlotion in geloof ik, dus even snel die haren was...en na één minuut stond hij al op de handdoek.

Groetjes
Angel

Terug
Bovenaan