Dr brown of avent?

<p>Hoi! Ik wou alvast een starterspakket kopen van dr brown. Ben nu 22 weekjes zwanger dus langzaam van alles aan het inslaan. Maar nu zag ik dat de avent fles ook een nieuwe variant heeft tegen krampjes enzo. Is er iemand die hier al ervaring mee heeft?</p>

Ik had avent natural gekocht maar het speen ging steeds vacuum trekken , waardoor het speen steeds maar binnen ging. Uiteindelijk had ik dr brown gekocht voor de krampjes en het reflux van me Zoon. Ik zou adviseren om niet te veel flessen van 1 merk te kopen want als het fles niet bevalt moet je weer heel veel flessen kopen van een andere merk. 

Wij hebben meerdere flessen gehad en zijn het meest enthousiast over de Dr. Brown flessen. Maar iedereen heeft een andere voorkeur en het is ook maar net of je baby deze fles accepteert. Wij hebben hier gelukkig geen problemen mee gehad. 

Wij hebben alleen de Dr. Brown gehad en onze zoon heeft nooit krampjes gehad. Nu weer zwanger en we zullen weer de dr. Brown gaan gebruiken 

Dr browns is geweldig! En als je kleine de speen niet pakt, passen andere merken spenen erop (de smalle fles iig)! Zeker aan te raden!

Hier ook van van difrax. Ik heb laatst de Brown geprobeerd, persoonlijk vond ik het niks. Blijft denk ik toch soms zoeken per kind. 

Terug
Bovenaan