Dr brown of avent?

Wij hebben bewust de avent gekocht. Wel met die nieuwe spenen. Nog geen gebruikservaringen want de kleine moet nog komen?Ik begreep dat de meeste kindjes alle spenen gewoon pakken en dan een enkeling moeilijk doet. Voordeel van de avent ten opzichte van de difrax en dr brown vinden wij de hoeveelheid onderdelen. Mijn tip: ga naar de winkel, laat je adviseren en bekijk wat jij belangrijk vind aan een fles. Kijk bijvoorbeeld ook of ie wel in je magnetron past. 

Mijn oudste dochter wilde destijds alleen dr Brown en was daar heel tevreden mee. Dus nu bij de tweede greep ik direct weer naar Dr Brown maar dit was een groot drama. Daarna de Avent geprobeerd en dit was direct een succes. Dus het verschilt echt per baby. Daarom zou ik ook adviseren niet meteen teveel te kopen, zonde van het geld als het geen succes blijkt te zijn. 

Wij hebben dr brown flessen gehaald omdat mijn dochter veel lucht vast hield. Deze fles werkt echt als een tierelier!  We hebben ook de difrax maar die is niet fijn voor ontluchten. Die gebruiken wij vooral vanaf het verdikken van de voeding. Dit was na 7 maand ofzo want ik gaf tot 7 maand borstvoeding. Nu ze ouder is maakt het niet meer uit.  Voor de start zal ik voor de brown flessen gaan ?

Wij hebben dr Brown flessen. Onze dochter is 6 weken te vroeg geboren, en in het ziekenhuis raden ze overal dr brown aan, dus ik zou daar mee beginnen werkt het niet kan je altijd naar een ander merk.

Begonnen met dr. Brown en met een maand of 4 overgestapt naar Avent daar dronk ze veel beter uit. Mijn dochter heeft nooit noemenswaardige krampjes gehad dus wie weet was dat wel door de dr. Brown. Ik zou gewoon 1 flesje kopen en als die bevalt later meer. 

Wij begonnen met Dr Brown, maar die trok zo vaak vacuüm. Echt heel vervelend. Niet alleen onze flessen, ook die van mijn moeder. Daarnaast hielp het echt geen ene moer tegen de krampjes ? Met 3 maanden zijn we op de nieuwe Avent met zo'n anti colic ventiel overgestapt. Werkt echt zo fijn! Heerlijke speen, makkelijk schoon te houden en ze drinkt er heel makkelijk uit. Ik weet dat veel mensen van Dr Brown houden, maar wij zijn zeker geen fan.Ik zou idd eerst beginnen met 1 fles van 1 merk en dan kijken of het bevalt.

Terug
Bovenaan