Draagdoek

Ha allemaal,

Heeft iemand hier ervaring met het gebruik van een draagdoek? Ik wil er graag een aanschaffen om Jasmijn lekker in te kunnen leggen. Ze heeft heel erg de neiging om zich te overstrekken en dat kan in zo'n doek niet lijkt mij. Daarnaast lijkt het mij heerlijk om haar zo dicht tegen me aan te hebben.

Iemand tips voor bijvoorbeeld webwinkel/merk/type/waar je op moet letten?

Ben erg benieuwd!

Thanx!
Xxx Marieke
 
Hoi Marieke!

Ik kwam toevallig gisteren een site tegen over draagdoeken.
Www.draagdoekconsulenten.nl
Dit zijn moeders die zelf kindjes in de draagdoek hebben gehad en nu een opleiding?! Hebben gevolgd hoe je anderen kan leren om een draagdoek te gebruiken. Deze dames zitten door het hele land, je kan zelfs een afspraak maken met 1 van hen om verschillende doeken te proberen.
Zelf heb ik er geen ervaring mee.

Ik hoop dat je er iets aan hebt.

Liefs Danielle (december 2011 mama)
 
He Marieke,
Saar vindt de draagdoek THA BOMB! Heerlijk vind ze dat, lekker tegen mama aan beetje kroelen, kijken, slapen, tutten. Ik heb de doek van ByKay (bykay.nl). Duur, maar heerlijk. (Kunt 'm trouwens makkelijk zelf maken van jersey stof - is gewoon lange lap van x meter, als je wilt meet ik 'm even op voor je). Je moet even doorhebben hoe je 'm aan doet en je kindje 'erin propt'. Maar daarna gaat het als een speer. Vriendlief heeft er niet zoveel geduld voor dus ik ben nog 'de sjaak'. Zal je wel foto mailen op fb hoe Saar erin zit. (Ik zie er daar overigens nie uit... haha).
Liefs, Suus
 
Thanx! Ga er gelijk een bestellen.
En Daniëlle, bedankt voor de tip. Ik zal eerst zelf eens kijken hoe het gaat, maar misschien is het nog handig om straks iemand langs te laten komen!

Liefs, Marieke
 
Ik heb deze:
http://www.prettymum.nl/baby+in+je+buurt/draagdoeken/tricot-slen+gratis+babylegs+%26+dvd!

Ik draag Gabriël er zittend in (gezichtje naar mij toe). Dit ivm de reflux, je moet dan wel opletten dat je 1 zijde van de doek om het hoofdje doet anders gaatie headbangen :p
Ik vind het heerlijk, hij vind het heerlijk, dus winwin lijkt me zo ;-)

Op youtube kan je volgens mij ook veel filmpjes vinden, er zijn ook sites helemaal aan verschillende draagdoeken gewijd.
Als je de doek goed draagt heb je nergens last van, als je rug of nekpijn krijgt heb je hem waarschijnlijk verkeerd om gedaan. Hij kan gebruikt worden tot de kleine 18 kg weegt.

Succes ;-)
Liefs, Marieke
 
Terug
Bovenaan