Draagdoek

Die draagdoek van ByKay (en van prettymum) kan je tot +/- 15 kg gebruiken geloof ik. Een vriendin van me heeft haar kleintje van 15 maanden er ook nog in. En heb ook plaatjes gezien van kids van 3! Maar goed dan mag Saar van mij gewoon aan de wandel hoor!

Omdat het een doek is kun je het gewicht over je hele rug verdelen. Je verspreid het gewicht over je schouders, rug en onderrug. Als je de doek tenminste goed aandoet (goed over je schouders en geen frot op je rug).

Anders effe googlen images: bykay draagdoek. Ik ben echt fan (en werk niet voor ze ;-) Ik ga zo met Saar in de draagdoek naar CB - heerlijk aan de wandel!

Liefs Suus!
 
En dan knoop je dat eerst helemaal zo om en dan hang je je kindje erin?

Het ziet er wel heel gezellig uit. Kun je ook eens zonder "o-sorry-oeps-excuus-pardon-magikerevenlangs-ojeebotsing-jabreedhe-o-sorry-oeps" naar de Hema.
 
Ik heb de filmpjes bekeken op het youtube kanaal en op draagdoek.nl en het ziet er super uit Suus!! Ik denk dat ik me aan een koopje ga wagen straks :)

Wat stel je goeie vragen MariekeSD!! :) Gaat het goed met jullie?

Veel liefs,
Arwen
 
Haha, thanx Arwen!

Ik heb de draagdoek van ByKay besteld en hoop hem morgen in huis te hebben. Ben zó benieuwd!Hopelijk werkt het ook goed tegen het overstrekken!
En dan lekker wandelen, forummen, Wordfeuden (mamarieke, voor diegenen die nog een maatje zoeken), de was doen etc. met mijn meisje tegen me aan!

Het gaat erg goed. Meiske ligt lekker te slapen. Nog steeds heel veel onduidelijk, maar daar moeten we maar aan wennen, want die gaat nog tijden duren! Tot die tijd genieten we vreselijk van ons kleine boefje!
Ben zó benieuwd wanneer ze gaat lachen (vandaag 6 weken en 1 dag, dus het zou binnenkort toch moeten lukken, haha).

Kom je gezellig een keerlangs met Lise?

Dikke kus!
 
P.S. Suus... heb je dan een jas 'model tent' gekocht voor de draagdoek, haha!
Want, hoe houd je jezelf en je meisje warm als je jas niet dicht kan?
Zomaar even een praktische vraag die in mij opkomt!
 
De draagdoek zijn 3 lagen 'kleding' over de kleine heen, uiteraard is dat voor nu ze nog zo klein zijn. Later gaat het hoofdje en de voetjes eruit en dan doe je een mutsje en sokjes en schoentjes/slofjes aan (tenzij het gewoon warm is natuurlijk ;-))
Ik heb hem in huis in zijn rompertje en ik in een katoenen hemd. Voor naar buiten doe ik als het koud is hem nog een broekje met voetjes aan en bij mij een groot vest dat om ons beiden heen kan. mijn jas hangt gewoon open :)

Enuhmmm dat lachen komt vast snel ;-) misschien lacht ze al zonder dat je het ziet (Gabriël lacht veel in zijn slaap, en huilen ook inclusief pruillipje :p)

Liefs!
 
Terug
Bovenaan