Dreumes 15 maand is drama met luier verschonen

melissa derky

New member
<p>Ik hoop dat iemand tips heeft voor ons. We hebben een dochter van 15 maand en is de laatste weken een draak als we haar luier willen verschonen.  Ik vermoed dat dat is begonnen omdat ze een keer allemaal bultjes had van de vervelende zure poep door doorkomende tandjes. Ondanks dat we zo ontzettend vaak de luier verschoond hadden als we maar het idee hadden dat ze gepoept kon hebben. We wilde het proberen te voorkomen natuurlijk. En deden eigenlijk heel voorzichtig, en zowieso een extra badje kreeg ze zolang ze slechte poep had. Ze heeft nu denk ik de mooiste billetjes van iedereen en er is nu allang niks meer aan de hand maar ze wordt zo ontzettend driftig als ze nu een schone luier moet krijgen... ik hoop dat iemand een tip heeft!</p>
 
Gebruik je nog de echte luier of ben je overdag al overgegaan op luierbroekjes. Als ze staat kun je dan de luier verwisselen en is het misschien minder lastig. 
 
Bedankt W83 het is vooral  met het schoonmaken van de billen. Staand krijg ik denk ik 1 smeerpartij haha. Ze gaat dan echt helemaal door het lint. Zo ineens. Ben gewoon ook zo verbaasd...
 
Hier ook lastig met luier verschonen, zoon is ook 15 maanden. Hij wil niet echt rustig liggen en wil alleen maar draaien, staan en van de commode af. Ik leid hem af met knuffels, tandenborstel, alles wat maar voor handen ligt. 
Ik gebruik nog normale luiers.. het is even een strijd met luier omdoen maar het lukt me wel..
als hij vieze poep heeft door tandjes wordt vaak door het getrap zijn beentjes vies en soms ook het Aankleedkussen en zijn romper.. de wasmachine draait en mijn zoon gaat in bad.. 
 
Ok dit is vast in de ogen van velen een slechte tip maar bij mij heeft het geholpen ? Mijn dochter werd hysterisch als ik haar wilde verschonen (wat met poep best vervelend was) en het enige wat haar rustig maakte was een Peppa Pig filmpje op de telefoon. Ze is nu 2,5 en als ze poep heeft en niet stil wil liggen doe ik het nog wel eens. Tja, choose your battles heb ik geleerd... ?
 
Haha Valerie ik grijp alles aan hoor wat een verschrikkelijke gebeurtenis is dit anders. Ik moet rustig blijven maar dat is soms ook moeilijk. Ik moet het voor haar ook proberen te doorbreken. Telefoon vind ze inderdaad erg interessant dus misschien gaat het hier ook werken. Ik ga het in ieder geval proberen  dankjewel ?
 
Hier ook drama. Nu is 22 maanden en gaat het iets beter. Boekjes werkt hier redelijk. We zijn sinds vandaag begonnen met zindelijkheidstraining.
 
Suffjuh ik mag hopen dat het bij mij niet zo lang duurt haha.
Valerie ik heb maar mijn telefoon ingeschakeld en dat werkt wel beter... ?
 
Terug
Bovenaan