Dreumes 15 maand is drama met luier verschonen

Hier nog zo’n loedermoeder! Het is of de telefoon en rustig of een gevecht voor een schone luier met als resultaat dat alles en iedereen er onder zit. Dan is de keus makkelijk voor mij?
 
Ja kan wel telefoon proberen alleen smijt mijn zoon alles weg... wil geen gebarsten scherm haha ... misschien durf ik het aan en probeer ik het 
 
Wij hebben bij de aankleedtafel ook inderdaad diverse speeltjes en ook een paar boekjes liggen. Gelukkig vindt meneer boekjes in het algemeen erg interessant. Eén van de boekjes is met kinderliedjes (ook zo'n dik kartonnen boekje, geschikt voor de kleine handjes ;)
Kortom, 9 van de 10x pakt hij bij het verschonen dat boekje en moet ik de liedjes zingen van de pagina die hij dan aanwijst. Dat werkt erg goed, soms zing ik wel 5x hetzelfde liedje, maar he, het is voor het goede doel ;) Bij het liedje van Kabouter Spillebeen, doet hij al zelf zijn beentjes in de lucht, erg effectief! Als hij echt dwars ligt, dan zingen/spelen we eerst een beetje terwijl hij op de aankleedtafel ligt. Daarna gaat het gelukkig in het algemeen prima.
Wellicht heb je wat aan mijn verhaal. Veel succes in ieder geval!!
 
Famkeh mooi verhaal haha
Speeltjes helpt helaas niet meer bij mijn dochter, dat gooit ze weg. De tel werkt wel. Ze weet dat ze die normaal niet mag misschien dat dat daarom goed gaat... soms maak ik er een grote act van met grapjes tussendoor,  leid soms wat af (zonder telefoon). En met bultjes,  rode billen of een echt vieze kont pak ik gewoon water met een hydrofiel washandje. Of in bad als er de tijd voor is. Maar dat is ik strijd want dat vind ze te leuk om eruit te moeten gaan haha. Het is wat een dreumes zijn! 
 
Hier ook elke keer een groot drama met het verschonen van de luier , hier het probleem van zeer ernstig luieruitslag tot blodens toe door wegwerpluiers allemaal naar C.B en H.A luieruitslag wordt verder onderzocht advies : wasbare luiers gaan gebruiken 24 / 7
 
Terug
Bovenaan