<p>Hoihoi,</p><p>Doorlekken was tm enige tijd geen probleem. Na ruim 8 maanden zijn wij overgestapt naar de Baby Dry lueirbroekjes van pampers. Toen hij rond de 1 jaar was begon het doorlekken. Toen zijn wij overgestapt naar de premium protection pants van Pampers en dit ging goed. Tot een maand geleden ongeveer. Overdag gebruiken we etos en af en toe kruidvat luiers en die zijn oke voor overdag maar s nachts echt niet want ze zitten binnen 3 uur helemaal vol. S nachts heb ik 2 dagen geleden de premium protection normale luiers ook geprobeerd helaas zonder resultaat. Met een maatje groter en kleiner heb ik t ook geprobeerd. Mn zoontje is helemaal doorweekt de laatste 2 dagen. Romper pyjama en zelfs zn slaapzak zit er helemaal onder. Hij slaapt ook wel best lang.. 18.45 krijgt hij de nieuwe luier en rond 8.30 of 9.00 verwissel ik die pas dus er zit wel zeker 13 uur tussen. Wat is hier aan te doen ? Denk niet dat er een betere optie bestaat dan de pampers premium protection? Haha lees ook wel eens dat mensen een wasbare luier plus een gewone erboven doen maar enige ervaring mee en zit dat wel lekker?</p>