Dreumes 16 maanden lekt elke dag door s nachts, tips???

Mijn zoontje is nu 1 en had dit ook vanaf 8maanden. Ik heb eindelijk. De oplossing gevonden na verschillende Luiers geprobeert te hebben en over elkaar heen getrokken. 
Ik gebruik etos Luiers maat 4+ en daar overheen ook van etos een luierbroekje je kan ook de Luierbroekjes van de ah er overheen doen.
 
Ben benieuwd of het werkt.. Succes! 
 
Wij hebben ook een kindje van 16 maand die regelmatig doorlekt (of lekte). Hij is wel iets zwaarder, zo rond de 13 kilo. Wij zitten inmiddels voor de nachten al op maat 6. Dat zou veel te groot moeten zijn maar het gaat perfect. Hij is een buikslaper en al zijn plasjes zakte daardoor naar voren met als resultaat dat hij aan de voorzijde boven de luier uit lekte. Die maat 6 luiers zitten aan de voorzijde zo hoog dat dit niet meer gebeurd. Om z’n beentjes blijft het ook prima zitten. Overigens werkte 5+ ook prima maar die hebben ze niet van alle merken luiers. 
 
Een overbroekje van een wasbare luier helpt vaak wel. Dat hielp hier ook in het begin bij de spuitluiers. 
Wij deden gedeeltelijk wasbaar en wegwerp. Maar bij wegwerp dus wel een overbroekje eroverheen. Nooit gelekt.
 
Hoi allemaal,
Onwijs bedankt voor alle tips! Maatje groter etc had ik al geprobeerd. Andersom aandoen ook al eigenlijk. Hij krijgt nu 2 luiers om, een normale luier van pampers premium protection in maatje 4 plus en ik had nog pampers luierbroekjes in maat 5, die doe ik achterstevoren als een soort overbroekje en dat hielp wel vandaag moet ik zeggen! Ik kijk morgen nog eveb aan hoe het in de ochtend gegaan is.
Dank allemaal!
 
Ook hier elke nacht lekkende wegwerpluiers meerdere merken
Ook natte rompertjes meerdere keren per nacht en s'ochtends weer door gelekte luier nat rompertje en weer een nat bedtje
 
Terug
Bovenaan