Dreumes van 14 maanden eet in eens heel slecht

Het is een fase. Kunnen doorkomende tanden/kiezen zijn of een sprong. Ik maakte me ook onnodig veelste druk.
Belangrijk is dat je kindje goed drinkt, opvolgmelk, water, thee. Je kunt bij de opvolgmelk een paar scheppen pap eraan toevoegen. Mijn dochter moest geen warm eten meer. Dan kreeg ze bijv wat extra fruit met kwark. Brood zonder korstjes met beleg, papflesje you name it. Heeft wel een poosje geduurd en “ineens” was het over 
 
<p>lieve moeders, </p><p>Mijn zoontje is nu 14 maanden en at altijd goed maar sinds een week of twee eet hij heel slecht zijn brood en ook zijn avond eten. We hebben al van alles geprobeerd maar niks helpt.. fruit, koekjes,chips snoepjes, toetjes en op volg melk eet en drinkt hij wel..</p><p> </p><p>Wie herkent dit? En heeft tips </p><p>Xx</p>
Mijn dochtertje is nu ook bijna 14 maanden die doet het zelfde ze eet ook niks en bied alles aan ma niks helpt
Die eet in de ochtend soms halve droge krakers en 1 koekje soms in de middag soepstengel halve of ook koekje en paar hapjes van stukje fruit ma soms ook gwn niks en dan avond eten 3 tot hapjes en 150 ml pyjama pap alle gaat slapen dat was het
 
En zei is 77 cm en weegt 9,7
Mijn dochter van 3,5 weegt net 11 kilo. Dus qua gewicht lijkt me dat niet heel zorgwekkend. (De mijne bungelt onderaan de gewichtscurve, zonder verdere gezondheidsproblemen.)
We hebben ons heel lang zorgen gemaakt, zeker in periodes dat ze ineens minder at. Maar die gaan tot nu toe ook altijd weer voorbij.
Bij doorkomende tandjes, kan het helpen om voor de maaltijd het tandvlees in te smeren met tanden spul.
 
Terug
Bovenaan