Dringend behoefte aan verhalen over goed verlopen zwangerschap na een miskraam!

hallo allemaal

zelf vind ik het ook erg fijn om al die goede verhalen te horen :)
ik heb 15dec een miskraam gehad met  6wkn  en ben meteen weer zwanger geraakt!
ben nu bijna 10wkn. maar ben nog steeds als de dood voor een miskraam.
ik hoop dat iedereen hier op het forum een mooi en gezond kindje mag krijgen!
suc6 allemaal

groetjes gentell

hoi dreamgirl

Ik heb ondertussen al 2 miskramen gehad ik dacht na de eerste kan toch geen 2 keer fout gaan jawel hoor tweede miskraam gehad... maar ben nu ook weeer zwanger!!! ongeveer 5 weken ik krijg  5 maart de echo maar ben ook stik zenuwachtig ofdat alles wel goed gaat en doodsbang om naar de toilet te gaan ben zo blij als ik geen bloed zie...maar dat blijf je wel houden ben ik bang tenmisnte ik wel ...

nou ik wens je veel succes en alles kotm goed let maar op!!!

doei doei kus bloem

hoi lieve meid...
daar was ik nog ff weer...
bij de miskraam de vorige keer had ik helemaal gen bloedverlies of kramen echt niks...
maar, voelde me ook niet zwanger...
nu, ben ik 6 week zwanger en 10 dagen geleden heb ik behoorlijk wat bloed verloren 1x daarna met afvegen verder niks meteen de volgende dag het ziekenhuis gebeld kon meteen de volgende dag komen helaas zagen ze alleen het vruchtzakje??

vorige week maandag had ik zomaar ineens bij het afvegen oudbloed??
was toch een beetje geschrokken nu vandaag weer heen geweest en toch was het goed...

meid wil je een hele dikke knuffie geven......

liefs mama van 1

meis,

Ik heb ook een MK gehad, en meteen daarna telde ik weer aan en das nu een gezonde jongen van 10 mnd!! dus heel geod gegaan he hahaha spannend blijft het toch, probeer beetje te genieten want stressen is ook niet goed voor jou en de beeb.
veel succes ermee en het zal wel goed koemn hoor!!

liefs sweety (nu net weer een mk gehad helaas...)

Hoi Dreamgirl,

Hier nog een geruststellend verhaal:

Op 15 oktober 2007 heb ik een miskraam gekregen. Twee weken erna kreeg ik erg pijn in mijn buik, voelde me beroerd. Een paar dagen daarna ging mijn temp omhoog, dus dat was mijn eisprong en nog weer 14 dagen later had ik een ontzettend positieve test in handen! Inmiddels ben ik ruim 18 weken zwanger. Maandag de echo gehad en alles wat ze konden zien was goed!

Ik wens jou precies hetzelfde toe!
Sterkte met de eerste onzekere weken!

Groetjes, Kaskes

Hé dreamgirl,

Je hebt al heel wat positieve berichten kunnen lezen. Stelt je dat een beetje gerust? Ik zou anders gewoon die echo-praktijk bellen dat je je echt veel zorgen maakt, zodat je misschien toch eerder mag komen?
Ook ik heb een miskraam gehad, met 5 weken. De eerste periode van mijn huidige zwangerschap (inmiddels 18 weken alweer!) was ik ook heel zenuwachtig, maar het voelde anders dan die 1e keer, dus had meer vertrouwen. Wel elke keer naar 't toilet om te controleren...
Ik heb van een vriendin een 'Angel sounds' geleend. Daar heb je pas wat aan vanaf een week of twaalf, maar tegen die tijd wellicht een idee? Ik vind het erg fijn om gewoon op mijn tijd even te kunnen luisteren! Ik wacht nu op de eerste schopjes, maar als ik het even niet vertrouw, luister ik even en ben weer gerustgesteld.
Kop op! Probeer te vertrouwen. Succes!
Liefs, Hindi.

Hoi Dreamgirl,

Ik heb twee miskramen achter elkaar gehad, en er loopt nu een vrolijk peutertje van 2 rond. Bij haar zwangerschap had ik in het begin helemaal geen klachten als zere borsten of misselijkheid, dat kwam later pas. Bij mijn eerste zwangerschap dus wel, en toen bleek het dus niet goed te gaan. Ook bij deze zwanegrschap was ik bang voor een MK en bleef ik maar richting de wc rennen om te kijken of ik geen bleod verloor, maar ik ben nu 36 wkn en 4 dagen zwanger en alles lijkt goed te gaan..

Ik hoop dat je de komende weken door komt, en ik zou als ik jou was die echopraktijk nog een keer bellen, ze hebben immers gezegd dat je eerder mocht komen!

Bedankt hoor lieve meiden, voor al jullie opbeurende verhalen. Ik probeer gewoon af te wachten tot 11 maart, maar als ik het echt niet uithoud ga ik gewoon bellen of ik eerder terechtkan.

Op weg naar mijn werk kwam ik wel een ooievaar tegen, was vast een goed teken (ben verder niet bijgelovig hoor hihi).

Ik zal jullie op de hoogte houden!

Liefs dreamgirl

Terug
Bovenaan