drukte op de site

Dames, ik wil niemand voor het hoofd stoten, als ik dat wel doe, bij voorbaat mijn excuses.

De korte berichtjes van 'Wat ga je vandaag doen'   'Hoe lang zijn jullie al bij elkaar' etc zijn hartstikke leuk maar door de vele berichtjes verdwijnen de wat serieuzere berichten, waar ik en anderen waarschijnlijk ook zoveel aan hebben, op de achtergrond.

Is het misschien mogelijk dat er één minder serieus topic per dag wordt geopend waar iedereen op kan reageren? Dit in plaats van al die kleinere berichten?

Annemieke

Ik vind het wel geinig zo!
Gezellig!
Maarre....ik wil jou ook niet voor het hoofd stoten maar onderaan de site staan nummertjes, daar kun je mee bladeren en zo bij de serieuze topics komen als die naar de achtergrond verdwenen zijn!

Hoewel ik er vrolijkaan mee doen, had ik er ook al aan gedacht om het even
te noemen ja. Je moet nu echt zoeken naar de serieuze tpics. Misschien een
klein beetje minder vragen?? Ik vind het verder wel leuk, dus voel je niet beledigd,
maar ik kan me er wel iets bij voorstellen....

Liefs Annet

Ik vind het ook niet echt geweldig, ik denk dat je zo heel veel mensen niet meer laat terug komen op de site.
Ikzelf merk ook dat ik het niet meer zo geweldig vind.

Zulke berichtjes zijn beter op msn.

Liefs Ilse en Danique

Sorry hoor anem, maar ik vind hier niks mis mee.
Ik vind het wel leuk die kleine onderwerpjes.

En als je echt iets serieus te melden hebt dan reageren daar echt wel mensen op.
Niet lullig bedoeld dit, maar de echte lezeressen reageren altijd op serieuse onderwerpen

Groetjes Mama van Joëlla.

Terug
Bovenaan