drukte op de site

idd. aan het onderwerp zie je wel al genoeg of je interesse in datgeen hebt of niet!!
Ik open ook niet alle topics.....en reageer op het geen waar ik op dat moment zin in hebt of denk iemand te kunnen helpen.

TeHa....soms moet je gewoon eens even tijd maken voor wat dingen....
ieder zijn eigen dingetje.
Als hier de kids aan het slapen, spelen zijn dan heb ik even koffiebreak(euhm theebreak 10 min.)  achter de computer voordat ik ga opruimen, poetsen of  noem maar op!

Enne Tess....ga dan maar eens even je hersens laten kraken om nog wat nieuwe dingen te bedenken hahaaha
Nessie  

Jeetje wat kunnen sommige  mensen van een mug een olifant maken zeg.
Het word allemaal wel een beetje overdreven hoor.

Ik vind als Jantine dit leuk vind, (en meerdere mensen) laat hun dan gewoon.
Ik vind het ook leuk wat Jantine doet, en idd het was wat stillig op het forum.
En nu zeker dus niet meer.
Dit is mijn mening!!

En idd als mensen de onderwerpen niet boeien nou dan reageren ze niet.
En echt de serieuse onderwerpen worden heus wel beantwoord.
Ik zie bijna nooit dat een onderwerp GEEN reacties heeft.

En nu hoop ik dat dit een gesloten hoofdstuk word, want zo word het forum helemaal niet meer leuk.
Wat de een leuk vind, hoeft de ander niet leuk te vinden, maar laat elkaar in hun waarde.

p.s. Gelukkig zijn we niet allemaal het zelfde, anders zou het wel heel saai worden

Groetjes Mama van Joëlla.

We leven toch in een vrij land? Dan mag toch iedereen zijn mening geven over hoe hij of zij over iets denkt?

Ik persoonlijk vind het ook niks, al die onzin vragen, maar ja, wat doe je er aan hè. Ik vond die ene opmerking wel op zijn plaats. Zijn al die kleine dingen niet iets om op MSN met elkaar te bespreken en kan de site dan niet gewoon gebruikt worden voor de wat serieuzere dingen??

Als dat niet kan, jammer dan, het weerhoudt mij er niet van om toch te blijven lezen.

Groetjes Fonske.

Ik dacht dit gisteravond ook toen ik even op het forum kwam kijken haha,..

Natuurlijk mag iedereen plaatsen in een topic wat ze willen, echter moeten we niet vergeten wat voor forum dit is.
Dit is ook een reden waarom ik er zelf  nu iets minder vaak op kijk.

Misschien kun je via msn makkelijker dingen over elkaar te weten komen (mocht iemand daar behoefte aan hebben). In een topic van mij (baby-msnnen) staan bijna alle emailadressen van de mama's en kun je zo een stuk makkelijker met elkaar kletsen als het rustig is op het forum.

Tis maar een idee..

Esmé mv Kay

Sorry hoor Fonske

Maar je vond dit allemaal onzin gein.
Maar je reageerde wel op de stelling van Jantine, wat de gemiddelde leeftijd hier is.
En idd ieder zijn menig, het is een vrij land.

Maar zeg dan wel de waarheid wat op je hart ligt, en kraam niet zo maar iets uit, terwijl je er zelf ook aan mee doet.

En dit is mijn mening.
Ik hou hier nu over op want het word echt niet leuk meer zo.

Groetjes Mama van Joëlla.

hoi
wat maakt iedereen zich druk
wat een onzin
ik vind het wel gezellig zo die site hoor
en wat de mama van joella zegt op de serieuze onderwerpen wordt nog wel gereageerd er staan altijd reacties. ja je moet wat verder terug lezen, nou en wat maakt dat uit...
en ik vind het wel grappig om te lezen wat iedereen van alles vind

dus ik sluit me verder aan bij de mama van joella

geniet lekker van alles ......... en maak je niet druk over wat hier allemaal wordt geschreven
jantine lekker door gaan hihi
wel gezellig

dikke kus van mama van annique

Waarom openenen we niet gewoon een topic met kletsgedrag. Zal er zo een openen. Daar kunnen jullie dan op reageren en als iemand een nieuwe vraag heeft moet je dat even met rode hoofdletters typen zodat iedereen kan zien dat er weer een nieuwe vraag is gesteld of is dit een slecht idee? Zo blijf je bij een topic en zie je de serieuzere vragen ook gewoon op de eerste pagina staan en is iedereen tevreden.

Groetjes Anneke

Nou nou mama van Joëlla!! Dat ik reageer op één onderwerp wil nog niet zeggen dat ik het leuk vind dat er zoveel onzin dingen op het forum worden gezet. Maar als jij vindt dat ik daar dan ook niet op mag reageren, dan zal ik dat maar niet meer doen hè. Want tja, er zijn hier blijkbaar mensen die vinden dat zij "de baas" zijn.

Niet dus, ik bepaal toch zelf wat ik zeg of doe, dat hoef jij echt niet voor mij uit te maken hoor. Ik had alleen een mening over de vraag die gesteld werd en vind dat iedereen daar een mening over mag hebben, ook jij, maar dan wel graag op een fatsoenlijke manier en niet op de manier waarop jij het doet. Veel plezier met jullie onzin dingen. Op deze manier is de gezelligheid en verbondenheid wel erg ver te zoeken hoor.......

Terug
Bovenaan