drukte op de site

alle reacties op dit onderwerp zijn welkom, zowel positieve als negatieve. Iedereen heeft namelijk recht op zijn eigen mening. Persoonlijk vind ik het wat teveel van het goede

Annemieke

ik vond het eigenlijk ook wel gezellie zo!
al was het niet meer allemaal bij te houden.
maar zo met die dingetjes leer je iedereen ook wat beter kennen.

en als iemand op een serieus bericht antwoord komt die automitisch weer aan bod.

Maar ik had eerlijk gezegd ook even zin om op die kleine topics te reageren dan steeds alleen maar serieuze praat
maar iedereen is anders en we zijn met zoveel hier op de site dat het ook onmogelijk is om met iedereen rekening te houden....

ik zou zeggen ...Jantine en Tess gewoon doorvragen, maar hou het dan op 2 a 3 onderwerpen per dag....dan blijft het voor andere ook overzichtelijk.
Ik doe als ik tijd heb en het een leuke vraag vind gewoon weer antwoorden hoor.
Gr. Nessie

Ik vind het ook wel leuk zo.. het hoeft toch niet altijd serieus te zijn ??... en ik heb vandaag ook zelf een serieuzere topic geplaatst en daar ook fijne reacties opgehad. En stel dat iemand een serieuze topic opent dan antwoord ik daar op wanneer ik er iemand mee kan helpen... en dat gaat bij mij dan ook voor de 'leukere' berichtjes. Maar ik vind het echt wel leuk zo... mijn mening dus.

Ik weet ook niet hoe jullie het precies bedoelen maar wil even zeggen dat jullie serieuze topics echt niet minder serieus opgepakt zullen worden.

Groetjes Kirsten
mama van Tyche.

Ik ben het helemaal met Annemieke eens.

Best gezellig, maar het kan me eerlijk gezegd niet zoveel schelen wat jullie vanavond gaan eten of dat je  even boodschappen gaat doen.
Maar vaak kan je aan het onderwerp wel zien of het je interesseert of niet.

Dus klets-graage dames (waar halen jullie trouwens de tijd vandaan!), ga lekker door, maar liefst wel een beetje met mate.

Liefs,

Tessie

hallo
ik ben het gedeeltelijk wel eens met je hoor ik bedoel ik heb er ook wat dingen opgezet hihihih maar goed op deze manier leer je inderdaad de mens achter het scherm beter kennen en dat is ook wel leuk en wat het serieuse betreft ja ik reageer op bijde dingen dus maar het onderwerp moet je wel trekken he!!!!!!!!!!
ik reageer niet over al op met wie ik een beschuitje wil eten ja uuhmm dat ziijn er meer dan 1 dus ja............... dan word het wel druk in mijn dedje (er van uit gaant dat ik dan beschuit op bed krijg)
hihihih nee flauwekul en serieus moet samen kunnen toch

groetjes

Ik vind ook idd, maar TeHa dat geef je ook al aan, dat je aan het onderwerp al kan zien of het je interesseerd en of je het dan gaat lezen of niet. Dus als je het niet wil weten wat we eten.. dan lees je dit niet. Ik bedoel, ik hoef ook geen bericht te openen dat over borstvoeding gaat... maar dat mag iemand anders wel schrijven

maar ik snap verder wel wat je bedoelt hoor.

en betreffende mijn tijd hiervoor... ik ben gewoon een supervrouw  (nee hoor grapje, het gaat bij mij tussen de wasjes enzo door)

vrouwtje 1 ik ben het met je eens ... maar dat beschuitje... dat hoeft niet allemaal op 1 morgen hoor .. nee flauwekul, nu hou ik echt op met op dit onderwerp te reageren.. ik hoef niet altijd het laatste woord te hebben (meestal wel... maar niet altijd)

Terug
Bovenaan