Due day!!!

Niet te geloven maar echt waar, vandaag ben ik uitgerekend!!!

Wat een bijzondere dag weer. Niet dat ik iets voel....
Vannacht drie voorweeën gehad, meer niet, whaha. Sinds het weekend wel wat regelmatiger harde buiken maar zeker niet pijnlijk. Dus denk dat mijn wens om lang zwanger te zijn uit komt ;-)

Laatst benadrukte de gyn. nog maar eens dat het toch bijzonder is dat het zo goed gaat. Dat veel vrouwen na Hellp en zo’n gebeurtenis geen tweede keer durven zwanger te worden. Nou moet ik zeggen dat ik wel de risico's heb ingezien en meer dan eens bang ben geweest.
Van deze dag durfde ik niet te dromen. Maar na wat hulp en vooral na de 33 weken ben ik me superfit gaan voelen, met alle vertrouwen in mijn lijf en op mijn gevoel.

...en nu mag je komen beebje (je hoeft je moeder niet nog twee weken cadeau te doen ;-)

oh wat goed zeg....en spannend hoor! Wie weet heb je hem vandaag al in je armen of misschien duurdt het nog 2 weken Maar zou er nog even lekker van genieten als je je goed voelt
alvast succes voor de bevalling en zet hem op!

Wat heerlijk hé, als eht ook allemaal gewoon kan gaan zoals het hoort...
Ik ben ook oprecht happy voor je, we weten (bijna) allemaal hoeveel zorgen je je gemaakt hebt...
geniet er nog héél even van hoor, voor je het weet heb je beeb vast!

Dikke knuffel, Marieke

Wat super zeg!!!
En wat zijn die laatste weken snel gegaan (voor mij als "toeschouwer" dan in ieder geval).
Het wordt nu dan ook wel erg spannend, vandaag?morgen? of laat de kleine schat je nog twee weken wachten?
Ik hoop voor je op het eerste , ik als mama van twee meiden die wat eerder kwamen moet niet denken aan twee weken wachten.
Maar goed de regie is in handen van jullie kleintje dus afwachten maar.
Geniet nog lekker even van de laatste momenten met je bolle buik en van het feit dat het zo bijzonder is dat je nu een fijne zwangerschap hebt gehad.
Succes met de bevalling! Ook wij wachten in spanning af.

liefs Daniëlle.

Oh wat spannend zeg! En helemaal super dat je je zwangerschap helemaal voldragen hebt!! Ben echt super benieuwd wanneer de kleine komt!! Ik hou je hyves elke dag in de gaten! Geniet nog even van je buik!
Liefs Esther

Terug
Bovenaan