Due day!!!

Wow, gewoon de volle 40 weken volgehouden, mooi voor elkaar! Toch hoop ik voor je dat je nu niet heel veel langer hoeft te wachten om die kleine in je armen te houden. Van Thom en Noor beviel ik beide na de uitegerekende datum en die dagen daarna vond ik echt het langst duren, haha. In ieder geval gefeliciteerd met deze mijlpaal, op naar de volgende: de bevalling ;-)
Groetjes

Goh Steph, dit had ik zelfs niet verwacht. Helemaal goed meid. Wat een rare gewaarwording zal dit zijn.
Ben echt super blij voor je dat je het ook es zo mee kan maken.

Geniet nog van de laatste loodjes. Als je er straks 3 keer 's nachts uit moet ga je weer verlangen naar je dikke buik.

Liefs, en ZET ''M OP! JE KAN HET!

Tessie

P.s.: Ik EIS een sms-je als er iets staat te gebeuren hoor.

Dat is snel gegaan zeg...ik dacht dat het pas vorige week was dat je schreef dat je over de 33 weken was...

Ik dacht ook dat de 2e nooit later kon komen als de eerste (maar dat is voor jou natuurlijk niet van toepassing), maar ik heb op Mare ook 8 dagen moeten wachten...pfff.....Fijn was dat ze daardoor niet met kerst werd geboren, maar 41+1 vond ik toch iets te lang..

Dus HEEL veel succes met de allerlaatste loodjes!

groetjes,
Patty mv Nynke en Mare

Lief hoor, al jullie reacties.
Best leuk om zo lang zwanger te zijn ;-)

Vandaag op controle geweest, alles goed en voor de zekerheid een afspraak voor volgende week, als ik 41 weken ben om te stimuleren. Maar zei de gyn. "in een week kan veel gebeuren hoor..."

Voorlopig voel ik de beeb een beetje bewegen en meer niet. Heb heerlijk geslapen vannacht dus kan er nog wel eventjes tegenaan.

Ik hou alle forumtantes wel op de hoogte en jah Tessie, ik heb je beloofd ieder juicy detail te melden dus die zal je krijgen ook ;-)

Yeuh! Kom maar op met de bloederige verhalen.
Geintje. Je poept dat jochie er in een zucht en een vloek uit. Weet het zeker.

Enne.... vaak slaap je de avond voor je bevalling heel goed. Echt! Alsof je lichaam goed uitrust voor het Grote Werk.

Ik wens je zoooooveel sterkte, dat kun je je gewoon niet voorstellen.

En ik hoop natuurlijk dat deze bevalling gewoon verloopt zoals het hoort! Pijnlijk, maar goed te doen (achteraf zeg maar..haha).

Ik wacht met spanning op je nieuws hoor!

XXX Annet

Vanochtend werd ik wakker en zag dubbel... omdat het niet overging ben ik vanmiddag even in het zh geweest om zeker te weten of alles goed gaat. Alles is gecheckt en in orde. Geen weeën wel 1cm ontsluiting en bijna volledig verstreken dus dat valt weer mee. Zie nog steeds niet goed dus wellicht een kwestie van hormoonverandering? Komt iemand het bekent voor?

Terug
Bovenaan