A ANONYMOUS_USERNAME jul 29, 2009 #26 joehoe! wat heerlijk dat je deze zwangerschap zo ver hebt voldragen (zelfs overtijd wow!) en nu voorweeen en nog geen nieuws, spannend!! liefs en zet m op (mocht ie er nog niet uit zijn whahahaha) liefs Jenneke
joehoe! wat heerlijk dat je deze zwangerschap zo ver hebt voldragen (zelfs overtijd wow!) en nu voorweeen en nog geen nieuws, spannend!! liefs en zet m op (mocht ie er nog niet uit zijn whahahaha) liefs Jenneke
A ANONYMOUS_USERNAME jul 30, 2009 #27 hey is het soms goed nieuws dat we nog niks hebben gelezen hier van je vandaag en gister?
A ANONYMOUS_USERNAME jul 31, 2009 #28 Helaas... nog steeeeeeeeeeeeeeeeeeeds geen beebje meiden. Nog even en ik wordt ingehaald door (waar is die lijst?)?
Helaas... nog steeeeeeeeeeeeeeeeeeeds geen beebje meiden. Nog even en ik wordt ingehaald door (waar is die lijst?)?
A ANONYMOUS_USERNAME jul 31, 2009 #29 Oooh je maakt het wel heel spannend. Zal ik je nog inhalen morgen is het mijn due day. iig succes met de laatste loodjes. groetjes Bianca mv Lorenzo en ??(39.6).
Oooh je maakt het wel heel spannend. Zal ik je nog inhalen morgen is het mijn due day. iig succes met de laatste loodjes. groetjes Bianca mv Lorenzo en ??(39.6).
A ANONYMOUS_USERNAME jul 31, 2009 #30 Ooooh je maakt het wel spannend. Zal ik je nog inhalen morgen is het mijn due day. iig veel succes met delaatste loodjes. groetjes Bianca mv Lorenzo en ??(39.6).
Ooooh je maakt het wel spannend. Zal ik je nog inhalen morgen is het mijn due day. iig veel succes met delaatste loodjes. groetjes Bianca mv Lorenzo en ??(39.6).