Duidelijke positieve test. ( wel menstruatie gehad )

<p>hoi allemaal, </p><p>Ik heb een vraag, </p><p>ik ben afgelopen 20 mei ongesteld geworden, nu was het wel minder hevig als normaal ( en ook op de dag dat mijn menstruatie zou moeten beginnen )  </p><p>nu heb ik al een paar dagen een raar gevoel in mijn buik, en gisteren een test gedaan, en deze was positief ! & duidelijk ook! De clearblue geeft 2-3 weken aan.</p><p> </p><p>wie van jullie heeft dit nog meer gehad? En had ook een positieve test </p><p>ik hoor graag jullie verhalen, </p><p>gr </p>

Het kan zeker wel hoor! De kans bestaat natuurlijk wel dat er toch iets mis is, maar het gebeurt ook vaak genoeg dat vrouwen nog bloedverlies hebben in de eerste maanden (of soms zelfs de hele zwangerschap!) en toch een gezond kind ter wereld brengen :) Afwachten wat de huisarts er mee doet, ik gok op een bloedtest. Maar anders kun je ook gewoon een verloskundige benaderen hoor! Die hebben er meer ervaring mee en zullen je waarschijnlijk uitnodigen voor een echo om te bevestigen dat je zwanger bent.

Hier was het precies het zelde 1e dag bruin bloed dag 2 en 3  gewoon rood 4e dag bruin met afvegen. Vond het een rare mentruatie en iets zei me gewoon, je bent zwanger  test gedaan en idd ik was zwanger   nu ondertussen 29 weken en 4 dagen 

Terug
Bovenaan