Hoi
Zoals hier boven al benoemd wordt komt bloedverlies vaker voor. Echter wil ik je ook mijn verhaal vertellen en niet om je bang te maken maar om alert te zijn. Ik heb dit vorig jaar ook gehad. Voor mijn gevoel een menstruatie alleen iets lichter als normaal.. een week later had ik een afspraak bij de huisarts vanwege raar (onderbuik)gevoel en positieve test. De huisarts vertrouwde t ook niet. Dus doorgestuurd naar de gynaecoloog. In tussentijd bij een verloskundige geweest omdat die t verhaal ook raar vond. Dit zag niks op de echo dus dacht vroege miskraam. Een paar dagen later afspraak bij de gynaecoloog, toch laten doorgaan vanwege dat gevoel, die kon in 1e instantie ook niks zien. Bloed laten prikken en de dag erna opnieuw gekeken. Bloedonderzoek was licht afwijkend en echo iets verdacht. Die zelfde dag ben ik nog geopereerd aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap.. ik had niet langer moeten wachten want t vruchtje was blijkbaar al zo groot dat de eileider op knappen stond.
Ik hoop voor jou dat t niets ernstigs is.. maar blijf alert is mijn advies. Ik hoop dat je idd een onschuldige bloeding hebt gehad en je zwanger bent !