Duidelijke positieve test. ( wel menstruatie gehad )

[quote quote=10327508]Jeetje zeg wat een verhaal. Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid. Wel is het zo dat HCG 6 weken in je bloed blijft zitten, ik heb een miskraam gehad en de gynacoloog vertelde dat je HCG hormoon 6 weken in je bloed blijft zitten, dat HCG word natuurlijk wel steeds minder mocht je een miskraam hebben maar ik wil alleen maar zeggen hou daar rekening mee als ze prikken. Sterkte ook met wachten, ik spreek uit ervaring dat dat vreselijk is em alsof de dagen kruipen.. Hou je ons op de hoogte?[/quote]
Dat hoeft niet hoor! Een week na mijn miskraam was bij mij de test weer negatief. Twee weken later weer positief. Loopt nu een peutertje rond hier. 

ik zou er toch op aandringen dat ze met een inwendige echo kijken of er iets zit. Nou snap ik dat er grote verschillen zijn bij verloskundige    Maar nu maak je jezelf gek! Ik ben morgen 14 weken en mag straks voor mijn 4e echo. Eerst ivm twijfel over termijn. Met 8 weken voor hartje. 12 weken voor termijn. Vanmorgen gebeld dat ik vreemde pijn heb en kan vanmiddag terecht. (Termijn klopt overigens ook voor geen meter, ik kan helemaal geen 14 weken zijn maar oké ???‍♀️

Ik heb inmiddels contact gehad met de verloskundige . Ik kan vrijdag terrecht voor een echo dus nog eventjes wachten. 

had vanmorgen wel een clearblue gedaan. Vorige week gaf deze 2/3 weken aan. & nu 1-2 weken. Ze zei dat ze niks met die testen kan. & dat t soms kan verschillen vanwege t hcg in je lijf . Als je bijvoorbeeld veel gedronken zou hebben kan dat er al invloed op hebben? 
inmiddels is t bloeden ook weer gestopt heel raar! 
Maar gelukkig kan ik al ruim een week eerder terrecht en valt t allemaal mee 

[quote quote=10327592]Ik heb inmiddels contact gehad met de verloskundige . Ik kan vrijdag terrecht voor een echo dus nog eventjes wachten. had vanmorgen wel een clearblue gedaan. Vorige week gaf deze 2/3 weken aan. & nu 1-2 weken. Ze zei dat ze niks met die testen kan. & dat t soms kan verschillen vanwege t hcg in je lijf . Als je bijvoorbeeld veel gedronken zou hebben kan dat er al invloed op hebben? inmiddels is t bloeden ook weer gestopt heel raar! Maar gelukkig kan ik al ruim een week eerder terrecht en valt t allemaal mee[/quote]
Wat fijn dat je in ieder geval eerder terecht kunt! Succes! ?

Terug
Bovenaan