Duidelijke positieve test. ( wel menstruatie gehad )

Ah oke. Ja het is inmiddels gestopt . T was een goeie veeg bloed ( niet overdreven Veel ) & nu een klein beetje bruin bloed bij t afvegen. 
t is niet dat ik het niet vertrouw, maar toch schrik je telkens. 

Logisch je ziet liever geen bloed tijdens je zwangerschap maar als het niet heel veel is geen stolsels zijn en je geen krampen hebt dan zou ik me niet al te veel zorgen maken

Nee dat heb ik gelukkig allemaal niet.. ik hoop dat t zo blijft & het snel 11 juni is. Eindelijk duidelijkheid . & als ik het niet vertrouw , bel ik als nog de verloskundige ! 

Nu deed ik vanmorgen een test, & mijn streepjes op de test worden wel minder. Nu moet ik zeggen dat ik ze van de action gebruik.. iemand hier ervaringen mee ? 

Misschien kun je vandaag de huisarts bellen om te vragen of je hcg mag laten prikken. Ik merk dat het je extreem bezig houdt (en dat is logisch), dus dat zou misschien iets meer duidelijkheid kunnen geven dan iedere ochtend een "vage" test doen zeg maar :) 

Jeetje zeg wat een verhaal.  Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid. 
Wel is het zo dat HCG 6 weken in je bloed blijft zitten, ik heb een miskraam gehad en de gynacoloog vertelde dat je HCG hormoon 6 weken in je bloed blijft zitten, dat HCG word natuurlijk wel steeds minder mocht je een miskraam hebben maar ik wil alleen maar zeggen hou daar rekening mee als ze prikken.
Sterkte ook met wachten, ik spreek uit ervaring dat dat vreselijk is em alsof de dagen kruipen..
Hou je ons op de hoogte?

Jeetje zeg wat een verhaal.  Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid. 
Wel is het zo dat HCG 6 weken in je bloed blijft zitten, ik heb een miskraam gehad en de gynacoloog vertelde dat je HCG hormoon 6 weken in je bloed blijft zitten, dat HCG word natuurlijk wel steeds minder mocht je een miskraam hebben maar ik wil alleen maar zeggen hou daar rekening mee als ze prikken.
Sterkte ook met wachten, ik spreek uit ervaring dat dat vreselijk is em alsof de dagen kruipen..
Hou je ons op de hoogte?

Terug
Bovenaan