duimen voor dinsdag...

Hey meiden,

Carina succes vandaag en Madelief succes morgen! Ik hoop dat 't allemaal goed is met jullie kindjes.
Sabina jij ook succes vandaag, want 't is echt niet leuk om toe te kijken als je kindje pijn heeft.

Liefs,

mama van Milan

Hoi Carina, weet je al wat?????? En Sabine...wat naar zeg voor jullie. We kunnen ons denk ik allemaal erg goed voorstellen hoe machteloos je je moet voelen zeg. Dat is weer een voordeel van dit forum. Ik hoop dat ze snel opknapt...sterkte. Liefs, Elle

ik baal....

de verwijding is bij het linkeniertje groter geworden. en dus moeten we naar de kinderarts.
dit zou volgende week zijn, maar ik werd net gebeld dat er geen plaats was. ik zag de bui al hangen dat ik nog een week langer moest wachten, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit! we kunnen morgen terecht want er was een poli uitgevallen! dus morgenochtend 10 uur zitten we weer in het ziekenhuis.

het houdt me wel bezig hoor.. wat zou er aan de hand zijn? hoe kan het groter geworden zijn? en wat gaan ze eraan doen?
brrrr... nog maar niet teveel over nadenken.

ja balen he..
ik gok ook op de antibiotica, maar dat zullen we straks wel horen.

Swen plast naar mijn idee behoorlijk veel. dus zijn niertjes op zich werken wel.

spannend! heb er niet al te best van kunnen slapen...
groetjes!

ennu madelief.. jij succes vandaag he!

Hoi Carina,

Wat balen zeg dat het groter is geworden bij het linkerniertje. Gelukkig dat jullie morgen al terecht kunnen bij de kinderarts kan je je vragen tenminste kwijt en weet je wat je te wachten staat. Hoop dat ze er wat aan kunnen doen voor je als Swen er maar geen last van heeft toch? Nou succes en ik hou je in de gaten op het forum.

Liefs Margot en Daphne

Swen krijgt vanaf vandaag iedere dag preventief anti biotica.
dis om ervoor te zorgen dat hij geen urineweginfectie krijgt.

maandag 16 maart krijgt hij weer een onderzoek.
ze gaan een katheter inbrengen in het piemeltje  en dan contrastvloeistof erin spuiten. dan worden er rontgenfoto's gemaakt.
ze kijken dan of de urine niet terug wordt geduwt van de blaas naar de nier terug.

verder krijgt hij iedere 3 maanden een echo om te kijken of de verwijding niet erger wordt.
het zou uiteindelijk zo kunnen zijn dat hij als hij 2 jaar is, hij dan geopereerd moet worden. maar het kan ook zijn dat het toch nog vanzelf weg gaat.

ben benieuwd wat er maandag allemaal uit gaat komen.
ik vind het in ieder geval erg zielig wat ze gaan doen, maar volgens de kinderarts merkt Swen er bijna niks van.

groetjes

Terug
Bovenaan