duimen voor dinsdag...

Hoi Carina,

Ach dat klinkt idd wel heel naar, zo'n kathetertje... moet wel heel ienimini zijn dan.. Maar hij merkt er dus gelukkig niet veel van..
Een buurmeisje van mij vroeger had idd ook dat ze anti-biotica moest krijgen, volgens mij zelfs het hele  eerste jaar, maar dat weet ik niet meer helemaal zeker.

Ik hoop dat het helemaal goed komt voor jullie kleine man en dat jullie er niet teveel zorgen om hebben!!
iig een goed teken dat ie goede natte luiers heeft toch?

Succes

lfs Mick

Hoi Carina,

Wat vervelend allemaal zeg... en ook die katheter... echt zo zielig lijkt het me.
Wat dat betreft gebeuren er soms dingen die je als moeder zijnde echt door merg en been gaan, he?
Ik duim voor jullie dat alles goed is...

Madelief, hoe is het ermee?

Nou ons avontuu bij de dokter stelt natuurlijk niets voor dan dat van Carina en Swen, maar de dokter heeft het teentje weer open gesneden (ze merkte er gelukkig niet veel van) zodat de smurrie er uit kan, even de tijd geven dus!

LIefs Sabina en Mirthe

Carina, wat vervelend! Wt zou je die dingen graag van je kindje over willen nemen!
Je kunt hem nog niets uitleggen......Hopelijk merkt hij er inderdaad weinig van.
Sterkte, en hou ons op de hoogte.

Sabrina, Ook voor jou en je kleine heel vervelend. Enig idee hoe hij aan die ontstekingen komt?

Ook wij hebben gisteren dus controle gehad van het niertje. Noortje had tijdens de zw een verwijding van 10 mm. Nu was dit 5 mmm. Het is dus sterk verminderd, maar wel nog ietsjes verwijd. De arts zei dat het niertjes tijdens de zw opgeblazen was geweest. Hij vegeleeek het met ene ballon;. Als die opgeblazen is geweest en weer leeg loopt dan is dat ballonnetje wat uiitgelebberd. Zo moesten we het zien. Over een maand willen ze wel nog even een echo maken om het te vergelijken.
Wij zijn dus opgelucht.

gelukkig iemand met goed nieuws!
dat zit wel helemaal goed bij jullie. die laatste mm trekken nog wel weg.

ik vind het zo sneu voor Swen. de kinderarts zei al dat de ouders het er vaak moeilijker mee hebben dan de kinderen zelf. laten we maar hopen dat hij gelijk heeft.

gisteren heeft hij voor het eerst de antibiotica in moeten nemen. dat viel gelukkig alles mee. smekkend lag hij in mijn armen. daarna lekker aan de borst en meneer had zijn medicijnen binnen.

Hoi Carina,

Dat is balen zeg hoopte zo dat het goed was met je kleine mannetje. Hopen dat het inderdaad geen pijn gaat doen voor Swen. Sterkte ermee in ieder geval.

Liefs Margot en Daphne

Terug
Bovenaan