Duo wagen ???

Mijn kids scheelde 17 maanden en ook wij hadden een duowagen. Wij hadden de easywalker!! Ik zeg doen. Je hebt het al druk zat met 2 van die kleintjes! Is het toch fijn dat je het hebt! Wij hebben de duowagen trouwens ook goed verkocht!! Dus als je het financieel kan doen, zou ik het je zeker aanraden. Succes
 
Onze oudste kinderen scheelden 13 maanden dus ook wij moesten aan de duowagen. Ik had zo'n tank, twee stoeltjes naast elkaar (of reiswieg en stoeltje). Met bijna 3 zou ik niet meer investeren in een duowagen. En als je dan toch een wagen wilt/moet aanschaffen, koop er dan eentje (een enkele) waar je ook makkeijk een meerijdplankje aan kunt koppelen. Daar heb je voor de nabije toekomst veel langer profijt van dan van een duowagen. Een kind van 3-3,5 jaar laat zich niet meer in een wagen zetten met een driftbui + dat driftbuien na het 3e jaar ook gigantisch afnemen.

Ik heb inmiddels 3 kinderen en gebruik nu voor de jongste (2 jaar, 2 maanden maar wil nu alleen nog maar lopen) de enkele wagen en heb er nog steeds een plankje achter zitten. Die van 4 en 5 maken er nog wel gebruik van (zeker tijdens de korte lunchpauze van school of als ze heel erg moe zijn). Verder is zo'n plankje superhandig voor boodschappen! Ik vermoed dat zelfs over een jaar het er nog wel achter zit, maar dan voor telg 3, als ze niet meer in de wagen wil zitten. Dan kan ze staan, ik zie nu al dat ze dat graag doet als ik alleen met haar ben.
 
Ik denk dat ik ook voor een kiddyboard zou gaan. Dit omdat het zonde is van je geld om voor een half jaartje een duowagen te kopen als je al een goede wagen hebt staan. Mijn dochter is straks bijna 3 als de 2e komt en ik koop een kiddyboard. Als we wel met zn allen weggaan gaat zij in de buggy.

Ik denk dat het ook te maken heeft met wat je te besteden hebt. Wij kunnen het op zich wel betalen maar wij vinden het dus echt zonde geld om voor een half jaar, misschien een jaar, een duowagen te kopen.

Succes met je besluit!
Liefs ciomama
 
Hoi,

hier een dubbele buggy gekocht via Marktplaats. 20 Euro meen ik dus daar hoefde ik het niet voor te laten. Wel voor zoonlief want hij heeft er maar erg weinig in gezeten. Hij was 14 maanden toen nummer 2 kwam en vanaf hij kon lopen (ruim 15 mnd) wilde hij dus niet of nauwelijks meer in de wagen en hij liep / loopt ook flinke afstanden (met oma naar de winkel bijna 2 km heen en ook weer terug) Nu komt nummer 3 eraan, ben dus benieuwd hoelang we de dubbele wagen nu gaan gebruiken... Goed kijken naar je zoontje zou ik zeggen en even kijken wat een tweelingbuggy bij jou in de buurt kost.

Succes ermee!

groetjes Natasja
 
hoi hoi
ik zit even te kijken naar de kidsit, die lijkt me erg ideaal, maar de buggypod niet echt.
in sommige winkels kom je met een gewone kinderwagen niet langs de schappen ( bv kruidvat)
en langs de kassa kom je met een buggypod ook neit denk ik
veel te breed of niet???
 
Ha,

mij is verteld dat de buggypod ook onhandig loopt, het oudste/zwaarste kind zit in de lichtste aanhangbuggy en bij stoepjes etc schijnt het lastig te zijn ook zijn ze erg smal. Dit is wel alleen van horen zeggen.
Wij hebben toen de tweede geboren werd (1e 20 mnd) ook een duowagen op marktplaats gekocht. Hij heeft er het eerste half jaar veel ingezeten, maar ging daarna altijd op zijn loopfiets mee.
Nu de derde komt is de tweede straks 2jaar en9 mnd en verwacht dat hij dan ook veel op de loopfiets gaat dus schaf er eigenlijk niks extra's voor aan
(duo wagen heb ik weggedaan, want werd met een kind van 6 mnd en een kind van 3 jaar en vol met boodschappen ook erg zwaar)
 
Terug
Bovenaan