Duo wagen ???

Onze oudste 2 schelen 18 maand en toen hebben wij verder geen duowagen gehad.
Dingen als stad in ondernam ik alleen als de oudste fit en uitgeslapen was, dan was het de grootste kans op succes ;-)

Heb het echt nooit gemist die hele duowagen.

Toen de 3e geboren werd was de 2e al dik 2,5 en toen hebben we een plankje voor achter de wagen gekocht.
De oudste ging toen al naar school en dan moet je gewoon 4x per dag op en neer en kan je het niet doen als je kind goed uitgerust is etc... het MOET gewoon.

Ik had de baby toen willen dragen, maar mijn bekken liet dat niet toe, sommige dagen kon ik uberhaupt amper lopen, laat staan met een baby.

Inmiddels is onze 4e geboren (nou ja... alweer bijna 5 maand pffff) en hem draag ik wel.
Niet in een draagzak, maar in een geweven draagdoek en ik ben daar alle dagen nog zo ontzettend blij mee! Wou dat ik hem bij de oudste al gehad had.

De kleine vindt het heerlijk, ik vind het gezellig, heb mijn handen vrij (vaak voor de 3e in de wandelwagen... dat dan wel haha) en de (geleende) duowagen staat werkloos te wachten tot hij terug gaat naar onze vrienden (heb ik de 1e 6/7 weken wel gebruikt van en naar school toen was mijn bekken ook nog wat wiebelig, maar dat gaat nu helemaal top).

Inmiddels helemaal besmet met het draagvirus zou ik zeggen: geweven doek! Kan je heel lang door gebruiken en zeker voor de stad in is het zoveel makkelijker dan een duowagen (heb het slechts 1x geprobeerd, nou alleen bij de aanblik van een Kruidvat had ik het al gehad).
 
hey,

wij hadden dit probleem ook.. tussen mijn oudste en jongste zit 13 maanden.. dus de oudste loopt nog niet (hij is inmiddels 15 maanden.. maar echt lopen.. nee nog steeds niet) de jongste heb ik altijd in een draagdoek.. (bykay heeft hele mooie)
daar red ik me prima mee! oudste in de buggy.. kleine in de doek.. helemaal niet zwaar en geen last van je nek, een draagdoek gaat om je hele rug heen dus je verdeeld het gewicht. de oudste heb ik ook nog wel eens in de doek (en die weegt nu 13 kilo..) nergens geen last van!

succes!
 
Bij ons zit tussen nummer 1 en 2 bijna 3 jaar, maar toch hebben wij de phil en teds duo wagen gekocht. Deze is ook heel fijn voor 1 kind, dan haal je het tweede stoeltje gewoon weg.

Onze oudste zoon is nu al ruim vier jaar en wil nog graag af en toe in het stoeltje zitten. Ook is het extra stoeltje makkelijk voor extra bagage.

Ze zijn niet goedkoop deze wagens, en ik kan niet in je portemonnee kijken, maar bij osn is hij goed gebruikt. Het was ook het enige wat we hoefde te kopen bij nummer twee, want de rest hadden we al van de oudste.

Nu komt nummer drie eraan en zijn we de oudste aan het voorbereiden dat hij er straks niet meer in kan als de andere twee erin zitten (die maar 14 mnd schelen dus nu is het echt nodig). Dat vind hij geen fijne gedachte... Misschien loopt nummer twee straks nog wel beter mee dan de oudste...

Succes met keuzes maken
 
Terug
Bovenaan