duokinderwagen of niet

Nah, niet doen hoor. Zonde van het geld en de ruimte die het inneemt. Mijn kids schelen 13,5 maand en ik heb er ook geen.

Toen de jongste werd geboren ging ze in de draagzak mee en later in de buikdrager. Ook op de fiets trouwens. Nu zijn ze ruim 6 maanden en 20 maanden en ga ik het omwisselen.

De jongste in de wagen en de oudste zelf lopen. En dit gaat eigenlijk prima. Ik zal geen dag in de stad gaan lopen op deze manier, maar even boodschappen doen gaat prima.

Als mn vriend erbij is gaat de oudste in de buggy.

groetjes
Pauline
 
Hoi,

Ik ga wel een duowagen aanschaffen. De oudste is dalijk nog geen 1,5 als baby x geboren wordt.
Ik weet niet waar je wwoont, maar bij van Asten in Tilburg stond er laatst 1 in het krantje voor nog geen 250 euro. NIeuw. met alles erop en eraan... Misschien is dat wat voor je... Wij gaan daar iig kijken. ZIj verkopen alles nieuw maar dan van de oude collectie en dat scheelt heel veel...
Succes...

Groetjes Miranda
 
Mijn zoon is bij de komst van no.2 anderhalf jaar. Ik koop geen duo, op z'n hoogst een kiddie board. Die past niet in mn huis, veel te groot.

De eerste 6 weken, was ben ik zelf toch niet in staat om grote wandelingen te maken. Evt. kan de oudste wel in de rugdrager, dat kan tot 18 kg.
Vanaf 6 weken mag zo'n kleintje in de baby bjorn en dan kan mn zoon in de buggy.
 

Hey,

Wij zaten met precies het zelfde dilema,
Onze dochter is als de kleine geboren word ook 2 jaar en 5 maanden, maar wij hebben besloten het niet te doen.
Wij doen zo'n staan plank op de kinderwagen en als we ergens langer naar toe gaan nemen we de buggy mee.
Ze zit trouwens zo goed als niet meer in de buggy dus.
 
bedankt voor weer de vele reaties

ik kan de kleine niet op mijn buikdragen dat weet ik nog van de eerste (i.v.m schouderklachten)
en ben vanmorgen aan het bellen geweest en een kiddie board is ook echt niet mogelijk.
dus wordt toch een duo wagen

we gaan voor de koelstra flexxo twin
bij baby en tiener store is die nieuw met 1 reiswieg 400 euro en als ik hem niet meer gebruik verkoop ik hem gewoon weer.

gr mama lou
 
Als je oudste dan al zo'n leeftijd heeft zal ik geen duowagen meer kopen. Op die leeftijd kunnen ze vaak al zelf hele stukken lopen. Ik zou dan wel een kiddyboard aanschaffen voor als het echt niet meer lukt met lopen. Wij hebben ook een duo, (bij ons schelen ze 1,5 jaar) maar nu de kinderen ouder worden wordt het wel zwaar duwen. Ik zal je dus geen duowagen aanraden om rugklachten te voorkomen.
 
Ik zal voor een kiddyboard gaan. Op die leeftijd kunnen ze vaal al hele stukken lopen en als ze wel moe worden kunnen ze even meeliften. Wij hebben een duowagen (onze kinderen schelen bijna 1,5 jaar) maar nu de kinderen ouder worden wordt het wel erg zwaar duwen. Ik zal je dus geen duowagen meer aanraden om rugklachten te voorkomen. Ik denk dat je weinig plezier zal hebben van een duowagen gezien de leeftijd van je oudste en het duwen is dan echt wel zwaar hoor, zeker als je ook nog boodschappen mee wilt nemen.
 
Hoi,

toen mijn jongste geboren werd, was de oudste 17 maanden. Ik had een duowagen op marktplaats gekocht, maar deze maar weinig gebruikt, mijn zoon liep alles en als we lang weg gingen, was er altijd wel iemand bij me en nam ik de buggy ook mee. Als ik nu naar mijn jongste kijk, die liep laat (20 maanden) en die vindt lopen nog steeds niet leuk (nu 27 maanden). Het liefste zit ze alles in de kinderwagen, al moet ze van mij ook wel zelf lopen, meestal na 200 meter moet ik haar dan tillen....... Als deze uk nu geboren wordt, is zij bijna 3, ik denk dat ik voor haar wel een kiddyboard ga kopen, zodat ze in ieder geval meekomt.
Ik geef je dus als advies, kijk goed naar je eigen kind!

Liefs Danielle
 
Terug
Bovenaan