duokinderwagen of niet

Ja daar heb je gelijk in, dat verkopen.
Zeker als je geen buikdrager kan gebruiken!
ag gewoon doen wat jij denkt dat goed is!
 
Ik denk dat het gewoon per kind verschilt. Mijn kinderen schelen 14 maanden. De oudste was dus 14 maanden toen de jongste kwam. Heb een nieuwe duo-wagen gekocht, maar na 2 maanden alweer verkocht. Heb nu een plankje en dat gaat super. Hij wil dus echt niet meer zitten. Hij kan ook super lopen en loopt ook gewoon een uur achter elkaar, maakt hem niets uit. Als ik jou was zou ik wachten totdat de kleine er is en dan kun je er altijd nog 1 kopen!
 
Mijn dochter is 2 jaar als ons 3e kindje geboren wordt,ik ga ook voor een duo wagen hoor,je moet doen wat jezelf denkt dat je fijn vindt.
stel dst je in de winkel loopt en je dochter loopt weg,dan kun je er wel achteraan en dat is ontiegelijk lastig met een kinderwagen.en als ze nou lekker bij d'r broertje of zusje zit,kan jij lekker je boodschappen doen zonder dat je naar kinderen moet gaan lopen vangen.
groetjes.
 
Hoi hoi,

Hier hetzelfde verschil. Ik heb er ook over getwijfeld, maar ik zou het echt niet doen. Je kleintje gaat echt nog een grote sprong maken in de tussentijd. Die paar maanden maken echt uit. Ik dacht ook dat hij nooooit goed mee zou gaan lopen en het is helemaal goed gekomen. Ik heb een plankje, maar gebruik het nooit.

De gouden tip bij ons is de loopfiets. Deze kreeg hij voor zijn 2e verjaardag afelopen oktober, na oefenen in de woonkamer kon hij het in januari goed. De baby werd eind maart geboren en sindsdien gaat hij overal mee naartoe op zijn fiets! Helemaal top en goed voor de lijn én de overtollige jongetjes energie:)

Ik zou je dus willen adviseren om in ieder geval te wachten tot de baby er is en dan verder te kijken.

Succes!
 
Hoi hoi,

Hier hetzelfde verschil. Ik heb er ook over getwijfeld, maar ik zou het echt niet doen. Je kleintje gaat echt nog een grote sprong maken in de tussentijd. Die paar maanden maken echt uit. Ik dacht ook dat hij nooooit goed mee zou gaan lopen en het is helemaal goed gekomen. Ik heb een plankje, maar gebruik het nooit.

De gouden tip bij ons is de loopfiets. Deze kreeg hij voor zijn 2e verjaardag afelopen oktober, na oefenen in de woonkamer kon hij het in januari goed. De baby werd eind maart geboren en sindsdien gaat hij overal mee naartoe op zijn fiets! Helemaal top en goed voor de lijn én de overtollige jongetjes energie:)

Ik zou je dus willen adviseren om in ieder geval te wachten tot de baby er is en dan verder te kijken.

Succes!
 
hallo allemaal

na veel twijfelen hadden wij gisteren besloten nog even te wachten
tot vandaag
we gingen even naar baby park en daar liepen we tegen een flexxo twin aan.
de laatste van een oude kleuren lijn.
voor 250 euro mochten we hem meenemen.
we hebben nog even getwijfeld maar uiteindelijk hebben we hem gekocht.
hij staat nu op zolder tot de kleine er is
als we hem dan niet gebruiken dan verkopen we hem gewoon via marktplaats

gr mama lou
 
Hoi
Je hebt gelijk hoor,ik weet zeker dat je'm toch wel gaat gebruiken.Ik zoek ook zoiets voor onze dochter en de nieuwe baby,nieuwe zijn vreselijk duur hè?en wat maakt het uit dat je een kleur hebt van een paar jaar terug.dat heb je anders volgend jaar toch ook weer.
nou succes met je duowagen.
Ik hoop dat wij er ook snel één vinden.
groetjes,wuppy
 
Terug
Bovenaan