Duowagen of kiddyboard

Hallo

Ik ben zwanger en als de baby word geboren is mijn zoontje 18 maand.Wie herkent dit en heeft ervaring met een duowagen of een kiddyboard.Mijn voorkeur gaat uit naar een kiddyboard en het gaat er hoofdzakelijk naar uit hoelang een kleintje kan blijven staan
 
hoi hoi
nou ik heb een dochter van net 2 toen mijn zoontje werd geboren was ze 23 mnd en ik gebruik dus een kiddy board geweldig ook heb ik een gewone buggy voor haar voor als we met zijn alle weg gaan maar voor als ik alleen ben is het ideaal je kunt gewoon overal nog door met een een duowagen ben je een heel stuk breder. maar je moet zelf maar even aankijken hoe je oudste verder is
dikke kus
 
Hoi,
Ik zit ongeveer in hetzelfde schuitje: wanneer ik hoop te bevallen van onze tweede is de oudste net 22 maanden. Ook ik heb in twijfel gestaan, uiteindelijk gekozen voor een
duowagen (achter elkaar zitten) omdat als ik bijvoorbeeld de stad in ga of boodschappen ga doen de oudste niet te lang wil laten staan (houdt ie dat wel vol?) en de angst dat je iedere keer achter hem aan moet hollen in een drukke winkelstraat ofzo (hij staat niet vast).
Ik denk dat als hij ouder  zou zijn geweest wij wel voor zo'n kiddyboard hadden gekozen, maar ik ben benieuwd.... ben in maart uitgerekend.
Veel succes met kiezen!
Groetjes, Nicole
 
hoi hoi

ik heb een zoontje van 3 en die heeft zijn buggie afmoeten staan voor zijn broertje nu 12 wkn
omdat mijn zoontje bijna 2 jaar bijna niets heeft gehoord luisterd hij heel slecht en daardoor heb ook ik in dubio gestaan,toch gekozen voor een kiddyboard en dan krijgt hij een veiligheids looptuigje om.
hij kan dan lopen als hij wilt zonder dat ik er achter heen moet hollen en als hij moe wordt kan hij altijd nog op het kiddyboard.

succes

groetjes bertine
 
wij hebben ook een kiddyboard gehad maar naar 2 maanden de deur uit gedaan. Het liep niet lekker, ben gewend grote stappen te nemen en dat lukte niet meer. Daarnaast is het vaak een probleem dat de garantie van de kinderwagen vervalt op het moment dat je een kiddyboard achter de kinderwagen hangt en de remmen doen het niet altijd even goed. Ik ben erg blij dat dat ding weg is en als ik nu met die 2 weg wil neem ik de fietskar mee, waar ik voor de jongste een nestje in heb liggen. Je koppelt hem los en hebt een geweldige kinderwagen die over het algemeen smaller is dat de gemiddelde duokar.

ilse
 
Hoi,

Ook ik ben nu in verwachting van de tweede.
Mijn dochter is net 14 maanden als de nieuwe baby komt.
Omdat ik dit nog erg jong vind kopen wij een duo wagen (naast elkaar).
Een duo wagen is niet erg veel breder dan een normale wagen (je kan er makkelijk mee door een gewone deur) alleen in kleine winkeltjes met smalle paden kan het wel een beetje lastig worden.

Groetjes,
Marjolein
 
Hoi,

Misschien vind je de Kiwi explorer wat. Zitten ze achter elkaar, maar het is wel een redelijk compacte "echte" wandelwagen die goed wendbaar is enzo.

Gr cc
 
Terug
Bovenaan