Duowagen of kiddyboard

Hoi,
 Wij krijgen in maart ons 2e kindje en onze oudste is net 2, wij hebben een duowagen van urban jungle gekocht aangezien ik veel lopend boodschappen doe enz. Groot voordeel van de Urban Jungle is dat je er ook een reiswieg op kunt zetten dus in het begin 1 zitje voor de oudste en een wieg voor de baby later maak je het 2e zitje er ook in. ook is deze wagen nauwlijks breder dan een lompe enkele wagen. Minpunt is wel dat ie vrij prijzig is maar als je op marktplaats kijkt krijg je er nog best veel voor terug als je 'm wil doorverkopen.

groetjes Kelly
 
Hallo allemaal.

ik heb helaas een mk gehad maar ben nu al weer zwanger.dit betekent dat mijn zoontje dus geen 18 maand maar 21 mnd is als hij een broertje of zusje krijgt.ik wil ook graag zon stoeltje op de kinderwagen maar heb een quinny speedy sx papilon maar daar mag maar 9 kg in/op.mijn zoontje is nu al 11 en dan nog zwaarder plus de baby dus dat is dus onmogelijk.Dus neem ik een kiddyboard maar kan dat wel achter deze wagen????
 
hallo mamavandaan,

wat vervelend van de miskraam. maar wel weer fijn dat je weer zwanger bent.

mijn dochter is nu 23 maanden. en ben inmiddels bevallen van een dochter. nu 4 weken oud.

wij dachten dat z'n kiddy board ook zal gaan. nou mis hoor.
ze staat er maar 10 min op en dan wil ze lopen. opzich niet erg dat lopen. maar ze wil geen handje of de kinderwagen beet houden.
en luisteren doet ze al helemaal niet ze rend alle kanten op, ook de straat op.
gelukig was mijn man erbij. ze wilde niet meer op het plankje staan, dan maar tillen. en dat was geen pretje.
we hebben het nog een paar keer gedaan maar steeds hetzelfde.
we hebben nu twee weken een duo wagen. dat ze achter elkaar zitten.
het is een wagen voor een peuter en een baby. niet een voor twee baby's. voor de baby zit er een babynestje bij.
ik vind het ideal. en zo veel langer als de gewone wagen is die niet.

ik hem hem via mp.

groetjes henny
 
Onze dochter is nu bijna 8 mnd. Ook wij zouden graag nog een tweede kindje willen. Dus ook bij ons worden de praktische dingen besproken.
Ik heb een hele fijne wandelwagen, Quinny Speedi SX, waar we erg tevreden mee zijn. Als er een 2de kindje zou komen willen we dit kindje graag vervoeren in een draagzak en onze oudste in de wandelwagen. Vervolgens willen we n kiddyboard introduceren.

Groetjes
 
Terug
Bovenaan