Hoi
Mijn zoontje is nu 7wk en m,n dochtertje is nu 18 mnd.Wij hebben gekozen voor een duowagen achter elkaar. Ik heb er een van childwheels en het is een fijn ding Hij heeft dikke zachte rubbere banden(geen luchtbanden) erop,dus dat wandelt fijn, want je ziet ze veel met van die dunne buggy wieletjes en dat voor zo,n groot ding
M, dochertje zit echt eerste rij! wel leuk,ik heb er zo,n afneembaar "dienblad"voor.Is echt tafeltje dekje zo haha.sapje,koekje.Ik wilde er geen naastelkaar,omdat je dan niet goed overal door komt, bij de kassa of in smallere ganpaden in de winkels of op de stoep,dan kan je met je partner ernaast niet lopen.Het achterste zitje kan plat en daar leg je dan zo,n reistnestje in.Het enige naadeel is dat de voorste niet helemaal plat kan en als m,n dochtertje dan nog weleens in slaap valt kan ze niet liggen,maar ze slaapt er toch in.Maar voor de rest is het een heel wendbaar ding en ook best compact,net zo compact als de quinny die ik al had. en er hangt een grote boodachappenmand onder,ook erg fijn.Zo,n kiddyboard vind ik m,n dochterje nog te jong voor.Dan zou ze de hele tijd op onderzoek uit willen en dan kan ik er achteraan rennen hihi.
Mijn advies zou zijn om voor een duowagen achterelkaar te kiezen.Ik heb mijn quinny niet weg gedaan,zo gebruiken we m nog als m,n vriend met haar gaat wandelen als ie de honden uitlaat of als ze eens naar opa en oma gaat.Ik had me ook al eerder een quinny zapp aangeschaft en daar kan je de maxicosi ook inzetten,die gebruik ik nu dus als ik n,s alleen op pad ga met m,n zoontje,wat niet gauw voorkomt,maar toch...
Groetjes Donna,mama van Megan en Devan.