duowagen???

A

Anoniem

Guest
Hallo iedereen!!

Afgelopen vrijdag een test gedaan en ja hoor, zwanger van de tweede!!!
Ben er heel blij mee natuurlijk, de eerste is dan 21 maanden, dus ze kunnen lekker samen spelen als ze groter zijn...

Heeft er alleen iemand ervaring met duowagens e.d.?
Ik vraag me af of ik er wel of geen moet kopen en wat voor iets als ik het wel zal doen...
Heeft iemand tips mss???

Bedankt!!

Hier geen tips maar wil je wel kei feliciteren met je zwangerschap!!! Super spannend weer, geniet van wederom een bijzondere tijd.

groetjes Linda

Hai,

Ik heb er naar gekeken vandaag en ga voor de easywalker duo. Hij is genomineerd in 2007 en als beste getest door de consumentenbond. Tevens redelijk te betalen. Mijn dochter is 18 maanden als nr.2 komt en ik   hoor om me heen veel dat je dan niet zonder duo wagen kan.

Succes met beslissen!
gr.Ing

Hoi, als eerste van harte gefeliciteerd!!!
Mijn dochter was bijna 2,5 toen de tweede geboren werd en ik heb ook een duo wagen aangeschafd en daar heb ik toch een hoop plezier van gehad!!
Ik heb de kees twin gekocht van happy baby, naast elkaar. Niet te duur omdat ik wist dat ik m niet lang ging gebruiken en dat klopt, nu na een jaar staat ie al 3 weken werkloos in de gang...Echt een aanrader!!
Succes

hey hallo,
tja is moeilijk he? want je zou denken dat de oudste best op zn plankje bij de wagen kan staan toch??? Kan je verder geen advies geven. Wij hebben een mutsy wagen en hierbij kunnen je duoseat kopen, die je er dan op kan zetten. En evt kan omwisselen...  Weet niet of zoiets ook bij jou wagen mogelijk is?
Maar gefeliciteerd hoor met je zwangerschap!!!! Geniet ervan.
Gr. Saskia.

Hallo,

allereerst: Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! Geniet maar van deze mooie tijd.

Dan de duowagen. Wij zitten met hetzelfde. Hebben er ook helemaal geen verstand van.
Eerst wou ik een meerijdplankje voor Dylano kopen. Maar hij kan nog niet los staan, dus wil het risico niet nemen dat hij strax nog niet lang kan staan. Onze kleine wordt begin dec verwacht... Daarbij gaan we vaak in het box wandelen met de hond, en willen we dus een wagen met luchtbanden. Die niet klein zijn. Nu heb ik ook op i-net zitten kijken en daar heb je zo'n zelfde kinderwagen als die wij hebben, maar dan een duo! We hebben trouwens een Quinny Freestyle XL.
Heb net een mailtje gestuurd naar ze ofdat wij van deze wagen mss ook een duowagen kunnen maken. Zijn echt te spreken over deze wagen dus ja... Wordt het toch moeilijk om een goede naar onze eisen te vinden, haha!
Dus mss kun je dat ook doen? Als je tevreden bent over de wagen die je nou hebt, ff kijken of ze die ook in duowagens hebben??

Heel veel succes!! Hou je ons wel op de hoogte??

Liefs Debby, mv Dylano 02-05-07 & zwanger van de 2e, morgen 20wk.

Hallo allemaal!

Bedankt voor jullie felicitaties en reacties...
Heb ook nog es rondgekeken en denk dat ik voor deze ga...

Terug
Bovenaan