duowagen???

ff checken of wel lukte met die foto...

Kheb hem gevonden op bbiestore.nl, hoop dat het allemaal gaat lukken met die twee ukkepukken!!

Hoihoi,

Waar ik wel ervaring mee heb is zo'n wagen als die je nu hebt uitgezocht met de kindjes zeg maar achter elkaar. En ik heb daar zelf hele slechte eravringen mee. Ze zijn heel erg onhandig en worden erg zwaar met zo'n groot kind voorin. Ik vond het echt niet om te doen. Ik persoonlijk zou altijd een wagen kiezen waar ze naast elkaar zittend at is echt veel praktischer.

groetjes Linda

Heej Linda,

Nou weet ik het niet meer hoor, ik krijg allemaal tegenstrijdige dingen te horen...
Anderen zeggen weer dat een wagen naast elkaar niet praktisch is voor kinderen met zoveel verschil van gewicht...

Ik denk dat ik gewoon maar es naar de winkel ga, en daar mijn kind voorin ga zetten...
Tenminste over een paar maandjes dan, want je weet natuurlijk nooit of alles goed blijft gaan....

Maar bedankt in ieder geval iedereen voor het advies!!

Groetjes,
Tamara

Hoi hoi,

Gefeliciteerd met jullie zwwangerschap.

Een wagen kiezen blijft moeilijk vinden wij.
Ik ben nu 38+1 weken zwanger van onze tweede.
Onze 1e is nu ruim 14 maanden.
Ik dacht ook toen ik net zwanger was, we nemen wel zo'n plankje maar Anne-Sophie staat wel goed maar nog niet zo lang. Dus dat wordt niks.
Dus nu toch maar een duowagen kiezen. We hebben er al een poos naar gekeken maar nog niks gekocht.
Ik vind het echt moeilijk.
Mijn man wil geen wagen achter elkaar (tandem) dat vind tie geen gezicht.
Maar ik vind die naast elkaar echt duur.
We vinden eigenlijk allebei de easywalker duo het mooist maar ik vind hem echt duur. Hij is  599 euro en dan nog een wagenbak erbij die is 145 euro volgens mij. Ik weet niet of je ook nog lossen voetenzakken moet kopen maar zoniet dan zit je al aan de 750 euro. En dan weet ik nog niet of het goed bevalt. 't is toch nogal breed en Anne-Sophie wilde nooit in haar wandelwagen zitten(X-adventure) dus hebben we heel snel een buggy gekocht.
We wachten nu maar af totdat de kleine geboren is (hopelijk heel binnenkort) en dan gaan we nog eens kijken. Hoop dat er niet te lang levertijd op zit.

Groetjes marianne

Hallo allemaal,

Mijn zoontje was 22 maanden toen onze dochter geboren werd.
Ik heb hem in mijn zwangerschap veel laten lopen zodat hij er alvast aan kon wennen. Toen mijn dochter geboren was en we moesten een stuk lopen naar bijvoorbeeld het winkelcentrum dan deed ik mijn dochter in de draagzak en mijn zoon in de buggy. Ik vond dit zelf ideaal!
Nou was mijn zoon wel heel snel met lopen dus dat scheelt misschien ook wel.

Groetjes van Angelina

Hallo allemaal,

Ik heb het er met mijn man over gehad. En die vind het onzin om een andere wagen te kopen. Dus we gaan die kleine straks in een sleng o.i.d. meenemen. En Feline in de bugaboo. Als ze dan groot genoeg is kan ze staan op zo'n plankje.

groetjes Maris

Wij hebben ook een duowagen gekocht, eentje achter elkaar. Dit omdat ik hier anders veel winkels niet meer in kom............
Ik ben hem ook gewoon echt nodig. Daan is 15 mnd als de 2e wordt geboren en zal dan nog niet zo lang op een plankje kunnen staan. En zie er te veel mensen moeilijk mee lopen.......die lopen naast de kinderwagen.........
We houden de normale kinderwagen wel, in de auto ligt altijd de buggy voor als we weg gaan. Dus als ik samen met mijn man weg ga wil ik die ook gewoon gebruiken.

Hoi hoi,

Ik zag laatst in het krantje dat wij meekrijgen bij het kdv een advertentie van meerijdplankjes met nog een soort van krukje erop.
Het internetadres weet ik effe niet meer maar ik heb net even gegoogeld en daar zag ik er ook eentje (ik heb de link wat moeten afkorten anders plaatst ie mijn berichtje niet dus je zult even moeten zoeken op de site):

http://www.babycare.nl
Misschien is dat een optie? Hoef je geen duowagen te kopen maar als je oudste kindje nog niet lang kan staan, kan ie onderweg zitten als ie moe is....

Groetjes,
Maike
Mama van Sven, 28-7-2007

Terug
Bovenaan