duowagen???

Hoi,

ik had gekeken op die website, en ze hebben idd van die plankjes met een krukje erop. Maar helaas is dat van Bugaboo. En laten wie die nou net niet hebben.
Ik ga maar eens info bij Quinny vragen of ze zoiets niet voor onze wagen hebben.

Ik vind die wagens ook echt schreeuwend duur hoor! We willen er dan zo en zo 1tje met luchtbanden, en niet al te kleine bandjes.
Pffff... dat wordt wel moeilijk denk ik.

Liefs Debby.

Hoi Maike,

Dank je wel voor de tip. Wij hebben een bugaboo en als Feline wat groter is kunnen we dat gebruiken!

groetjes Maris

Goedemorgen,

Ook wij zijn hier in verwachting van de 2de
Alleen hebben wij wel voor een duo wagen gekozen !
We hebben aardig wat babywinkels gezien en een hoop adviezen gekregen
Maar de prijs deed ons wel afschrikken !!
Maar ja we hebben wel een wagen nodig
Kyano wil nog niet eens staan laat staan dat hij ineens wil lopen !!!
En hij is dan 14 maanden als nummer 2 zich aanmeld
We zijn toen op marktplaats gaan kijken en hebben via via een duowagen aangeschaft voor de helft van de prijs met alles er op en er aan
Alleen hij is dan alleen niet nieuw en gebruikt
Maar ja het scheelde ons wel 375 euro !!
En ik moet je zeggen dat ik niet kan wachten om straks met een baby en een dreumes lekker door de stad te banjeren hier !!!

Dus mijn tip kijk eens op marktplaats...
Kan je een hoop centen schelen

Wij hebben gisteren de easywalker duo gekocht.
Een rode met 1 reiswieg.
Die hadden ze bij ons bij prenatal op voorraad. (alleen de wagen, bak moet nog uit aalsmeer komen)
Want als we nu zouden bestellen duurt het minimaal 6 weken voordat die wagen binnen zou zijn.
En ik ben nu 38+3 dagen dus dan is het beetje laat.
We hadden gewoon eerder moeten beslissen maar vonden het zo'n uitgave dat we het steeds uitgesteld hebben.
Ik heb ook regelmatig op marktp,aats gekeken maar vond dat er bij ons in een straal van 50 km maar heel winig was.
Eigenlijk geen één duowagen met 1 reiswieg.
Dus toch maar nieuw.
Ik hoop dat we er veel pezier van hebben.
Wij hebben trouwens ook heel wat advies gekregen bij verschillende winkels en ze raden zo'n tandemwagen niet echt aan alleen als je hem weinig gebruikt.
Ze zeiden dat je het meer moest zien als een buggy.

Groetjes Marianne

Misschien een tip voor de mensen die wel een duowagen willen aanschaffen.
Wij hebben een nieuwe duowagen gekocht via www.ebay.nl, 50 euro incl verzendkosten!!!
Hij is echt goed en heeft een goeie vering, loop goed, etc.
Hij lijkt eigenlijk wel op de topmark.

Hoi ik was ff mee aan het lezen ik ben inmiddels 31+3 weken zwanger van de tweede en fenna is dan net 14 maanden. Als je op zoek bent naar een meerijplankje met krukje moet je eens op www.kleinedreumes.nl kijken daar heb je die voor de bugaboo maar ook nog een andere en daar staat een hele lijst met kinderwagens bij waar je die op kan bevestigen. Ik weet zelf ook nog niet wat ik precies wil. Maar het is maar een tip.

Groetjes Nancy

Terug
Bovenaan